Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dritfet bil du har Sindre! Kanskje den feteste savagen jeg har sett
    Og de LST2 demperne passet veldig fint til bilen! Går vel bra den bilen, med OS .30 motor og 3 trinns kasse?!
    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

    Comment


    • Originally posted by Mariuslk
      Dritfet bil du har Sindre! Kanskje den feteste savagen jeg har sett
      Og de LST2 demperne passet veldig fint til bilen! Går vel bra den bilen, med OS .30 motor og 3 trinns kasse?!
      vel, jeg synes den går som et vilt uvær jeg men. men ser kassa mi er slitt. kmå nok over på 2 trinns igjen gitt. det holder bedre enn 3 trinns. tru det eller ei. hehe. vel takk for rosen! blir snart en X på meg og da blir jeg endelig ferdig med bilen.
      Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
      Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
      Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

      Comment


      • Hva skal du med X'n? Et nytt prosjekt?
        Ja, blir vel kanskje litt overkill med den motoren og 3 trinns kasse
        # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

        Comment


        • vel, jeg skal flytte over alt av options som jeg har på 4.6'en nå. ergo en enda råere bil. så står jeg igjen med en standard savage som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. noen tips? standard vel og merke...
          Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
          Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
          Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

          Comment


          • Å ja, du skal flytte over alt Da kan du jo ta å selge den standard savagen din da! Du kommer vel ikke til å bruke den når du får den gromme X'n?
            # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

            Comment


            • Originally posted by Sindre
              vel, jeg skal flytte over alt av options som jeg har på 4.6'en nå. ergo en enda råere bil. så står jeg igjen med en standard savage som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. noen tips? standard vel og merke...

              du har jo alle reservedeler du trenger da..
              Runar K 1993 -HMBK-
              Har no nåkka greier

              Comment


              • Re: Mye little beast

                Originally posted by Sindre
                Vel, etter mye bygging og banning så er da mitt lille beist ferdig.

                Det hele begynte av et lite girkasse ras, så det ble handlet inn alu diff hus og tre trinns samt div. så raste drivverket og motoren så da kom det ny motor og drivverk. så raste div ting så jeg kjøpte like så godt inn LST2 dempere, skikkelig servoer osv. og vel her er lista over hva som er på bilen: 3 trinns, Alu diff hus, 13.5 kg digital futaba styre servo, Hitec 5996TG på gass og revers , LST2 dempere, wheelie bar, safety stop, MOAB 40 series dekk, 23 MM hex, alu tank fester, alu tank guard, MIP CVD rund baut og OS.30(modifisert av Duckson c/o i larvik) (sorry for slitent kaross men det andre tørka da jeg tok bildene.)

                Jeg kaller bare Bilen Faenskap jeg...

                Pics! Enjoy!















                vell!!! det er vel bare en ting å si konge bil. skulle nesten tru det var hjemme lagd bil

                lag en video ut av det kommer til å noe i granskauen hehe
                FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

                Comment


                • @ Sindre:

                  Hvorfor har du fuel-filter på silikonslangen fra potta til tanken egentlig? :P
                  Jørgen | Savage X

                  Comment


                  • Her er en liten video snutt vi har laget. Kjøring i Eikefjorden, Sogn og Fjordane. Dette er min første onklige tur i ett sanntak og det var morro.

                    Se videoen HER

                    Comment


                    • Originally posted by Jørgen
                      @ Sindre:

                      Hvorfor har du fuel-filter på silikonslangen fra potta til tanken egentlig? :P
                      fordi det kommer litt fuel der gjennom en gang iblant og potta er full av dritt. you see? går ikke ann å være for forsiktig. ja jeg har fuel filter fra tanken og mot motor, men vil ikke ha all mulig dritt i tanken og.
                      Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                      Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                      Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

                      Comment


                      • Originally posted by Sindre
                        Originally posted by Jørgen
                        @ Sindre:

                        Hvorfor har du fuel-filter på silikonslangen fra potta til tanken egentlig? :P
                        fordi det kommer litt fuel der gjennom en gang iblant og potta er full av dritt. you see? går ikke ann å være for forsiktig. ja jeg har fuel filter fra tanken og mot motor, men vil ikke ha all mulig dritt i tanken og.
                        Ikke glem at det er filter orginalt i Savage tankene da :wink:

                        Eneste jeg har fått gjennom slangene fra potte til tank er litt fuelrester. Det skader ikke motor
                        Jørgen | Savage X

                        Comment


                        • joda, men jeg vil ikike ha dritt i tanken heller. er noe dritt å driver å rense den hele tiden. dessuten satte MM på filteret.
                          Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                          Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                          Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

                          Comment


                          • Hei å hå, nå har vi hvert ute i Eikefjorden igjen, med en Hellfire os savage x, det bled mye tryning NY VIDEO Husk vi er nybegynnere. Se den her!

                            Comment


                            • Savage video

                              Vi har dannet et lite lag som heter "Team Signesvei"
                              Og her er det 3 videoer foreløpig. Disse er i Mpg og er relativt store ( fra 25 -44mb store )
                              Skal få snekret sammen flere filmer ettervert, så bare å følg med
                              Gøy å filme litt hopp.... Toyota Jump er min favoritt av dem, hehe

                              link:



                              PS! må nok kanskje laste dem ned, da jeg ikke får til å åpne dem direkte i media player i browser
                              4 år gammel Savage 21.
                              TEAM SIGNESVEI

                              Comment


                              • Noen bilder av en savage 25 med CEN NX-76 motor og New Era Models kit..











                                - Team Losi Micro baja|Mugen MBX4|Mini z Formel -
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X