dyrt å kræsje da, kræska nettop med bilen min, venstre oppheng kjørte i den ene stanga på trampolinen, ble veldig dyrt da, kosta 2743,- kroner. heldig vis hadde jeg rå til det nå er det tut og kjør igjen :P
Vel, det blir da ofte options isteden for orginal deler men ja, du har et poeng. men jeg kunne liksom fått 5 savage X 4.6ss for det den ene min har kosta
Sindre Dahl.1989 modell.Bor på LunnerFutaba 3PK Savage X SSHpi Savage 4.6SS - Baja 5B Revo 2.5Team Losi LST22 FG MT'er - FG MarderThunder Tiger MTA4
kjøpte alt nytt jeg, ville være 100 % sikker. prøvde å bøye den tilbake , men den ble som en blad fjær på en bil, klarte å få den rett når jeg sto oppå den, men når jeg gikk av den så var den bøyd igjen.
kjøpte alt nytt jeg, ville være 100 % sikker. prøvde å bøye den tilbake , men den ble som en blad fjær på en bil, klarte å få den rett når jeg sto oppå den, men når jeg gikk av den så var den bøyd igjen.
Du må bruke hammer da. Og banke den rett igjen rett og slett.
Tror du bilopprettere står på insiden av bulkene for å få dem ut igjen eller? :P :wink: Hehe
Du må bruke hammer da. Og banke den rett igjen rett og slett.
Tror du bilopprettere står på insiden av bulkene for å få dem ut igjen eller? :P :wink: Hehe
Nei vi gjør ikke det
Jeg la chassiplata på Marderen min i pressa jeg :wink:
Funka fett det! Rett som bare det nå.
det funker bra å banke, bare du ikke bøyer den for mye, hvis du bøyer mye fram og tilbake brekker den... Prøvde å bøye tilbake toppen på dempern min, og den brakk rett av
det funker bra å banke, bare du ikke bøyer den for mye, hvis du bøyer mye fram og tilbake brekker den... Prøvde å bøye tilbake toppen på dempern min, og den brakk rett av
Da har den sannsyneligvis bøyd seg så mye at det har blitt sprekker i aluminumet. Så lenge det er bøyd så det bare er bøyd liksom, uten sprekker, skal det nok gå å bøye opp igjen
det var ingen sprekker nei, bare litt bøyd. Jeg ble egentlig ganske irritert fordi det var egentlig ikke nødvendig å bøye den... Bare gjorde det, så brakk den
hvis du bare slår forsiktig blir det bra... Legg bulken over ett hull/sprekk og slå mitt på.. Du kan legge en tøyfille over så det ikke blir så lett skader i anodiseringen...
Comment