Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dyrt å kræsje da, kræska nettop med bilen min, venstre oppheng kjørte i den ene stanga på trampolinen, ble veldig dyrt da, kosta 2743,- kroner. heldig vis hadde jeg rå til det nå er det tut og kjør igjen :P
    FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

    Comment


    • Hvordan i hæsike kosta det så mye?

      Da tror jeg ikke du har kjørt sakte
      Thomas Laugerud 1992
      FG MT

      Comment


      • For oppimot 3 lapper i reparasjoner hadde jeg heller kjøpt en ny Savage....
        Men hver sin lyst...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Vel, det blir da ofte options isteden for orginal deler men ja, du har et poeng. men jeg kunne liksom fått 5 savage X 4.6ss for det den ene min har kosta
          Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
          Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
          Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

          Comment


          • slang med et par option deler også da, men hele chassiet ble jo bøyd, måtte bytte ut det også. kostet 1000 kr bare det
            FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

            Comment


            • Originally posted by sindre_savage
              slang med et par option deler også da, men hele chassiet ble jo bøyd, måtte bytte ut det også. kostet 1000 kr bare det
              Mye lettere å bare bøye det ut igjen, det gjorde jeg da bilen min møtte et transportbånd
              Jørgen | Savage X

              Comment


              • kjøpte alt nytt jeg, ville være 100 % sikker. prøvde å bøye den tilbake , men den ble som en blad fjær på en bil, klarte å få den rett når jeg sto oppå den, men når jeg gikk av den så var den bøyd igjen.
                FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

                Comment


                • Originally posted by sindre_savage
                  kjøpte alt nytt jeg, ville være 100 % sikker. prøvde å bøye den tilbake , men den ble som en blad fjær på en bil, klarte å få den rett når jeg sto oppå den, men når jeg gikk av den så var den bøyd igjen.
                  Du må bruke hammer da. Og banke den rett igjen rett og slett.

                  Tror du bilopprettere står på insiden av bulkene for å få dem ut igjen eller? :P :wink: Hehe
                  Jørgen | Savage X

                  Comment


                  • Originally posted by Jørgen
                    Originally posted by sindre_savage
                    kjøpte alt nytt jeg, ville være 100 % sikker. prøvde å bøye den tilbake , men den ble som en blad fjær på en bil, klarte å få den rett når jeg sto oppå den, men når jeg gikk av den så var den bøyd igjen.
                    Du må bruke hammer da. Og banke den rett igjen rett og slett.

                    Tror du bilopprettere står på insiden av bulkene for å få dem ut igjen eller? :P :wink: Hehe
                    Nei vi gjør ikke det

                    Jeg la chassiplata på Marderen min i pressa jeg :wink:
                    Funka fett det! Rett som bare det nå.

                    Comment


                    • det funker bra å banke, bare du ikke bøyer den for mye, hvis du bøyer mye fram og tilbake brekker den... Prøvde å bøye tilbake toppen på dempern min, og den brakk rett av

                      Comment


                      • Originally posted by Magnus89
                        det funker bra å banke, bare du ikke bøyer den for mye, hvis du bøyer mye fram og tilbake brekker den... Prøvde å bøye tilbake toppen på dempern min, og den brakk rett av

                        Da har den sannsyneligvis bøyd seg så mye at det har blitt sprekker i aluminumet. Så lenge det er bøyd så det bare er bøyd liksom, uten sprekker, skal det nok gå å bøye opp igjen


                        Tror jeg, rett meg hvis jeg har feil
                        Jørgen | Savage X

                        Comment


                        • det var ingen sprekker nei, bare litt bøyd. Jeg ble egentlig ganske irritert fordi det var egentlig ikke nødvendig å bøye den... Bare gjorde det, så brakk den

                          Comment


                          • tenkte ikke på å bruke hammer, hadde jeg bare gjort det, så ville det være rett igjen da ellr? kom jo et par sprekker og sølvfargen hadde godt bort.
                            FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

                            Comment


                            • Originally posted by sindre_savage
                              tenkte ikke på å bruke hammer, hadde jeg bare gjort det, så ville det være rett igjen da ellr? kom jo et par sprekker og sølvfargen hadde godt bort.
                              Sølvfarge? :P
                              Aluminiumen er sølv den :wink: Så maling trenger du ikke bekymre deg for :P
                              Jørgen | Savage X

                              Comment


                              • hvis du bare slår forsiktig blir det bra... Legg bulken over ett hull/sprekk og slå mitt på.. Du kan legge en tøyfille over så det ikke blir så lett skader i anodiseringen...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X