Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nutcase View Post
    Apropos RC relaterte skader så greide jeg å kappe av meg halve tommelen på et fuelfly for noen år siden. 2 sener og 1 nerve forsvant ganske kjeppt. Fingeren ser ikke ut i det hele tatt men det driter jeg i for damene digger den.
    Kan det ha noe med den "praktiske" fasongen på fingeren?

    (Hørte forresten om at tommelen ikke er en finger, men en del av selve armen)
    Last edited by Motörhead; 10 June 2010, 22:38.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Originally posted by Nutcase View Post
      Hvis den går greit inntil du får et visst turtall så er det H nåken. Jeg vil si at den er for feit hvis den bare begynner å bøøøpe.

      Hvis ikke det funker så kan du prøve coytus interruptus.
      Agree.

      Om den går fint på tomgang og "trille bort til banen selv" turtall men at du merker dette ved full gass så er det nesten garantert H nåla.

      Tyder på at den ikke får nok suppe når den trenger det mest.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Originally posted by Motörhead View Post
        Kan det ha noe med den "praktiske" fasongen på fingeren?

        (Hørte forresten om at tommelen ikke er en finger, men en del av selve armen)

        Hehe kaller den bare for f***efingen

        Comment


        • Fillefingern?

          Den som alltid kødder det til.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment


          • ummmmm hva skal jeg svare nå da? LOL

            Comment


            • Originally posted by Motörhead View Post
              Agree.

              Om den går fint på tomgang og "trille bort til banen selv" turtall men at du merker dette ved full gass så er det nesten garantert H nåla.

              Tyder på at den ikke får nok suppe når den trenger det mest.

              Den bøøøper ikke ved høyt turtall men det virker som det er tenningskutt. Den fusker på en måte ved "høyt" turtall. Ikke det at det er så høyt heller forsåvidt.. Kan det være coilen som sitter for nærme/for langt unna?
              Signatur
              http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

              Comment


              • Originally posted by H.M.Kongen View Post
                Den bøøøper ikke ved høyt turtall men det virker som det er tenningskutt. Den fusker på en måte ved "høyt" turtall. Ikke det at det er så høyt heller forsåvidt.. Kan det være coilen som sitter for nærme/for langt unna?
                Njaa... tviler på det egentlig.

                Comment


                • Originally posted by H.M.Kongen View Post
                  Den bøøøper ikke ved høyt turtall men det virker som det er tenningskutt. Den fusker på en måte ved "høyt" turtall. Ikke det at det er så høyt heller forsåvidt.. Kan det være coilen som sitter for nærme/for langt unna?
                  enten så går den for tynt.. blir den varm?
                  eller så er coilen sliten
                  1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                  Comment


                  • Nei, den blir igrunn ikke varm heller serru.. Kan prøve og bytte coilen og se.
                    Signatur
                    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                    Comment


                    • hva er nålene dine på a? H og L
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • De er sånn ca akkurat passe.. hehe..
                        Jeg er faktisk ikke helt sikker akkurat nå for når jeg prøvde den så justerte jeg litt for og prøve og få den til. Men skal begynne fra "scratch" når jeg får bytta coil.
                        Signatur
                        http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                        Comment


                        • Her har vi en som har dratt strikken litt lenger....

                          Attached Files
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Ser ut som en motorisert vinåpner. Men jeg klarer ikke helt å se hvilken vintype som sitter der til venstre.
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment


                            • Originally posted by H.M.Kongen View Post
                              De er sånn ca akkurat passe.. hehe..
                              Jeg er faktisk ikke helt sikker akkurat nå for når jeg prøvde den så justerte jeg litt for og prøve og få den til. Men skal begynne fra "scratch" når jeg får bytta coil.
                              hva er scratch da for å si det sånn

                              begynn med lav nåla di på 1,10 og høy nåla på 1,35 også går du utifra det.. skal være forholdsvis grei å starte med det oppsettet
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • hei heio.. da er jeg og hjemme att en tur... sjekk at det ikke har smelt diaphram igjen da... har tatt 3 stk på denne maskimisten her jeg ,, ikke vet jeg hvorfor men det er jo nesten gratis for diaphram da


                                scratch er L = 1,15 og H= 1,30
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X