Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
japp tenkte og bytte litt slitedeler ogsåOriginally posted by Gizzly View PostVåken da bror
Sitt no her med kaffen min i da, ser du har snekra sammen en ny ønskeliste ja
får legge attåt noe mer der jeg og 

begyner og slarke litt her og derHPI BAJA 5b 2,0 med 30,5cc SE Pro-pipe sidem. _Rio 51_Futaba 4PK_Vbunnsbåt O,S 21 XM- Futaba T6EX _E-Max Edge 540 depronfly
Comment
-
Jeg anbefaler deg Adrian at du kjøper motordeler fra RC-Racing.no
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Hmm... Jeg sitter og lurer på om jeg skal kjøpe meg ett sylinderkitt eller en pipe. For visst det blir sylinderkitt så kan jeg ikke kjøpe pipa og da blir det stock pipe på den ei stund.
Ka vill det si att det er ett Top-End kit?
EDIT: Det blir nokk pipa,trenger ikke mer motor ennå.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Topend pipe vil iallefall si at den er lagd for å gi mer på topp. F.eks. Jetpro er ei mer eller mindre rein topend pipe. Misser i bunn - mer på topp.
Sylinder topend kit har jeg ikke så mye erfaring med, men går ut ifrå at det har samme egenskaper .Last edited by Stalle; 14 August 2009, 00:57.
Comment
-
Originally posted by Stalle View PostTopend pipe vil iallefall si at den er lagd for å gi mer på topp. F.eks. Jetpro er ei mer eller mindre rein topend pipe. Misser i bunn - mer på topp.
Sylinder topend kit har jeg ikke så mye erfaring med, men går ut ifrå at det har samme egenskaper .

Bottom End
og dette da stalle mer på bunn hehe
topend kit er sylinder kit og bottom end kit er veivhus med tilbehørLast edited by bolly63; 14 August 2009, 02:12.sigpic
Comment
-
-
Ja der ser dere, som jeg sa, jeg har ikkje erfaring og viten om de motorkitta .
.
Var pipa jeg sikta til, sa vel ikkeno om kva kittet besto i jeg hehe...Last edited by Stalle; 14 August 2009, 14:20.
Comment
-
Adrian@ kjøp deg ei skikkelig trim pipe til den originale motoren din
dwet gir deg det du trenger av effekt. samtidig som du beholder en problem fri og enkel motr å ha md å gjøre.
for det er ingen tvil om at en trimma motor krever mer av bruker´n.
et top end kit er er kit bestånde av de øvre delene til motoren altså: stempel, kryssbolt, c-clips, øvre lageret til råden, sylinder samt pakningene man trenger for å skifte stempel og sylinder.
TOP END kit kan brukes båpde på et originalt rep kit og et trim kitA REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Originally posted by Adrian View PostEDIT: Det blir nokk pipa,trenger ikke mer motor ennå.Var det jeg skrev i posten minOriginally posted by Crazy beetle View PostAdrian@ kjøp deg ei skikkelig trim pipe til den originale motoren din
dwet gir deg det du trenger av effekt. samtidig som du beholder en problem fri og enkel motr å ha md å gjøre.
for det er ingen tvil om at en trimma motor krever mer av bruker´n.
Last edited by Adrian; 15 August 2009, 22:43.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Han bekreftet det bare.
Det er ikke så lett når du og Jon M holder på fram og tilbake hele tiden
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment