Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det værste er at den er sån på asphalt også. Man må faktisk slippe gassen hvis man går fra slillestående inn i piruette, for eksplosjonen kommer da også, og gir man seg ikke blir gjula revet av felgen. Dette gikk ikke med 30.5 reedcasen engang med noen av de pottene jeg har prøvd på den.
    Robert Birkevaag 71 mod
    Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• Hadde jeg hatt sånn gressklipper hadde det gått fort å klippe plenen
      Dirty Harry Crawler Team
      http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

Comment

• Originally posted by The Bajanic View Post
        Det værste er at den er sån på asphalt også. Man må faktisk slippe gassen hvis man går fra slillestående inn i piruette, for eksplosjonen kommer da også, og gir man seg ikke blir gjula revet av felgen. Dette gikk ikke med 30.5 reedcasen engang med noen av de pottene jeg har prøvd på den.
        Hehe... han stakkaren som hinket så fortvilt forbi med bøtta i hånda, hadde du kjørt inn i foten hans eller

gjorde det selv på min bror... og det var nesten komisk det som skjedde da, var ikke så volsomt til fart jeg hadde, men 105 kilo holdt på å gå overende da ja
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by jgroneng View Post
          Hadde jeg hatt sånn gressklipper hadde det gått fort å klippe plenen
          for å ikke snakke om jævlig mye mer morro
          Fredly Andre Andresen
          President of Østfold RC Truckers
          Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Hei.

Onkel min og jeg har kjøpt MT. Vi kjøpte oss en FS-racing bil hver oss og syntes vi hadde gjort et kupp. Men etterhvert som vi kjører med dem så dukker det liksom opp noe hver gang. I annonsene står det at de skal tåle absolutt alt osv. Men vi har kun kjørt i grustak og noe på asfalt, og nå etter ca 4 tanker så streiker styre servoene på begge bilene. Er dette et kjent fenomen eller er det en FS ``sykdom``? noen her inne som har kjennskap til slike biler.?? Hadde håpet på noe ``input`` fra noen som har holdt på med slike biler en stund.

Comment

• Hei og velkommen i stua

FS er da som du sikkert vil få vite mer om inne her, ikke den bilen av beste kvalitet desverre, er et kina produkt som er produsert med noe lugubre komponenter som beklageligvis ikke holder mål!!
              Går selvfølgelig an å oppgradere disse bilene ettehvert som delene ryker, men vil da koste mer en det smaker i lengden Men gi ikke opp for den del.. ta dere tid og finn ut av bilene etterhvert, er sikkert noen fler inne her som vil komme med innspill

Lykke til

Comment

• De orginale servoene er noe som er for svakt omtrent på alle biler og som er noe av det første som ryk.
                Hvis det berre er servoene som er røki skal dere ikke ta det så tungt, kjøp sterkere servoer, da holder de som regel mye lenger .
                As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Det er kjøring i sandtaket i Mysen i dag
                  HPI Baja 5b SS - ESP 27.2cc Zenoah, GBE Endbleed tuned pipe

Comment

• Hei

Originally posted by Gizzly View Post
                    Hei og velkommen i stua

FS er da som du sikkert vil få vite mer om inne her, ikke den bilen av beste kvalitet desverre, er et kina produkt som er produsert med noe lugubre komponenter som beklageligvis ikke holder mål!!
                    Går selvfølgelig an å oppgradere disse bilene ettehvert som delene ryker, men vil da koste mer en det smaker i lengden Men gi ikke opp for den del.. ta dere tid og finn ut av bilene etterhvert, er sikkert noen fler inne her som vil komme med innspill

Lykke til
                    Er det da noen av dere her inne som vet hvor man kan bestille deler osv til disse bilene? Har vært på hjemme siden til FS i kina, men etter det jeg kan se der så får man ikke bestillt som privat person.. At deler ryker etterhvert som man kjører er jo ganske normalt, man kræsjer jo litt og hopper litt så noe må jo ryke med tiden. Men har sett at mange klager på at MT har lett for å rulle rundt, at de ikke finnes stabile i forhold til f.eks baja-bilene. Har dette med erfaring å gjøre i forhold til hvordan man kjører? For jeg har ikke merket noe enda, annet enn at de er utrolig framtunge når man skal hoppe.

Comment

• Originally posted by bromle View Post
                      Er det da noen av dere her inne som vet hvor man kan bestille deler osv til disse bilene? Har vært på hjemme siden til FS i kina, men etter det jeg kan se der så får man ikke bestillt som privat person.. At deler ryker etterhvert som man kjører er jo ganske normalt, man kræsjer jo litt og hopper litt så noe må jo ryke med tiden. Men har sett at mange klager på at MT har lett for å rulle rundt, at de ikke finnes stabile i forhold til f.eks baja-bilene. Har dette med erfaring å gjøre i forhold til hvordan man kjører? For jeg har ikke merket noe enda, annet enn at de er utrolig framtunge når man skal hoppe.

I denne tråden her, som også omhandler FS ligger noen linker

Comment

• FINN-kode er 18532149

Hjelp meg... Detta må selges før den 20.august
                        Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                          Hehe... han stakkaren som hinket så fortvilt forbi med bøtta i hånda, hadde du kjørt inn i foten hans eller

gjorde det selv på min bror... og det var nesten komisk det som skjedde da, var ikke så volsomt til fart jeg hadde, men 105 kilo holdt på å gå overende da ja
                          ha ha ah 115 kg ja

men du e tilgit
                          HPI BAJA 5b 2,0 med 30,5cc SE Pro-pipe sidem. _Rio 51_Futaba 4PK_Vbunnsbåt O,S 21 XM- Futaba T6EX _E-Max Edge 540 depronfly

Comment

• Hei! Kan jeg ha dette sylinderkittet på en stock CY 26cc?

Det står jo:
                            Originally posted by davesmotors.com
                            For R/C: Fits a wide variety of 1:5 and 1:6 R/C cars, planes, boats, and helicopters. Same mounting dimensions as Zenoah G230RC / G260RC

Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Ehmm..sorry...

Ser nå att det står:

Also fits Chung Yang CY23RC / CY26RC / CY27RC / CY29RC engines. Note: if installing this product onto a Chung Yang engine (CY23RC, CY26RC, etc), you will need to use a Zenoah pin bearing (DDM part # ca217) and Zenoah pin washers (DDM part # ca216).

Comment

• Originally posted by Adrian View Post
                                Ehmm..sorry...

Ser nå att det står:

Also fits Chung Yang CY23RC / CY26RC / CY27RC / CY29RC engines. Note: if installing this product onto a Chung Yang engine (CY23RC, CY26RC, etc), you will need to use a Zenoah pin bearing (DDM part # ca217) and Zenoah pin washers (DDM part # ca216).

Med den sponsor reklamen du har, så burde vel du få opplysningene direkte derifra vel

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X