Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fysikkteori er en ting men hvordan fysikken avogtil virker i praksis trenger overhodet ikke å være sånn som i teorien.

Det er så latterlig små forskjeller som skal til for at ting ofte ender helt annerledes en det teoretisk skulle

Comment

• å hooiii.... mmmmmmm
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Husk det at han har startet nedbremsingen når dette skjer. En F1 bil trenger ikke lenge før den stopper fra 300 km/h. Så det er nok toppfarten på sletta som er 310km/h
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• er nok ikke sikkert han hadde 310 men man ser det går fort og dæven som det bremser når han først kom ut i sandfella jeg skal hvertfall ikke prøve det der, 310 eller 110, no way.. hehehe
          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Uansett hvor fort det der gikk så var den nok drittlei å ratte etterpå...
            Vakke mye det svingte selv om han la rattet helt over
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Originally posted by Nutcase View Post
              Fysikkteori er en ting men hvordan fysikken avogtil virker i praksis trenger overhodet ikke å være sånn som i teorien.

Det er så latterlig små forskjeller som skal til for at ting ofte ender helt annerledes en det teoretisk skulle
              Støtter den
              Lurer på hva føreren tenkte når han så hjulene sine trille ved siden av bilen jeg
              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
                Uansett hvor fort det der gikk så var den nok drittlei å ratte etterpå...
                Vakke mye det svingte selv om han la rattet helt over
                Hehe. Det er visst en fordel å ha forhjul om man først skal ratte.
                sigpic
                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Jeg tok en liten spin ute på gressletta her idag jeg.

Plutselig hørte jeg PLUFF! og så FLAPPFLAPPFLAPPFLAPPFLAPP.

Med innlegget i venstre bakhjul tytende ut av en rift midt i bajadekka.

Nei. Jeg tror jeg skal kjøre med marderhjula fra nå av.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
                    Jeg tok en liten spin ute på gressletta her idag jeg.

Plutselig hørte jeg PLUFF! og så FLAPPFLAPPFLAPPFLAPPFLAPP.

Med innlegget i venstre bakhjul tytende ut av en rift midt i bajadekka.

Nei. Jeg tror jeg skal kjøre med marderhjula fra nå av.
                    åssen dekk bruker du a?
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• De bakdekkene som kommer originalt med en FG Baja.

Helt greie dekk å kjøre med. Men det må da være en svakhet med dem? De er jo splitter nye og kjører på 4. tanken.
                      sigpic

Comment

• Hjulspinn på en skarp stein kan skape en rift. Det kan skje på 2 minutter
                        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
                          De bakdekkene som kommer originalt med en FG Baja.

Helt greie dekk å kjøre med. Men det må da være en svakhet med dem? De er jo splitter nye og kjører på 4. tanken.
                          du har vert maks uheldig.eg meiner at disse dekka er veldig bra,har hatt mange sett av disse har ikkje hatt problemer med noen av dem ennå.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by bolly63 View Post
                            du har vert maks uheldig.eg meiner at disse dekka er veldig bra,har hatt mange sett av disse har ikkje hatt problemer med noen av dem ennå.
                            Ja. Mulig det.

Men skal uansett bytte ut hjulene, så gjør ikke så mye for min del.
                            sigpic

Comment

• Shell Power Fuel save.

Det står i reklamen at vi kan spare opp til 1 liter pr tank... Da blir det billig å kjøre fremmover!!
                              Nesten som vi produserer bensin... hehe
                              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                              enRoute Berg JXR003
                              Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• stakkars egon da... får jo ikke solgt noe panolin han da..

men faktisk så går bilen min billigere på fuelsave den.... skal vel ikke mye til heller da... hehe 1,2 pr mil til vanlig..
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X