Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nei, jeg innrømmer det. Jeg er helt sugen til å skjære ut karosserier.

    Jeg får trene litt med skalpellen på et gammelt karosseri eller en isboks før jeg setter igang med nye desert rat karosseriet.

    Er det slik at man skjærer en dyp ripe langs kantene og så knekker det ut?
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Eller bruke en lexan-saks å klippe det ut..
      sigpic
      Member of Team Daves

      Comment


      • Originally posted by Motörhead View Post
        Nei, jeg innrømmer det. Jeg er helt sugen til å skjære ut karosserier.

        Jeg får trene litt med skalpellen på et gammelt karosseri eller en isboks før jeg setter igang med nye desert rat karosseriet.

        Er det slik at man skjærer en dyp ripe langs kantene og så knekker det ut?
        jeg skjærer å knekker hvertfall, men det er bare fordi jeg har en veldig skarp kniv og ingen lexan saks
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • Hvis du skjærer ut vil det bli mye penere kutt. Bruker du saks så blir det fort hakkete.. De proline karroseriene er litt tjukke å snitte et med skalpell, men er du tålmodig så blir det veldig bra resultat.
          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
          enRoute Berg JXR003
          Losi 5ive - BZM Super 50

          Comment


          • Det eneste som er litt vanskelig er å få til de skarpe svingene langs falsene.
            Men kan kanskje finklippe det senere å bare skjære ut litt ekstra der.

            Skal nok få dette til.
            sigpic
            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

            Comment


            • Originally posted by Vforce jr View Post
              jeg skjærer å knekker hvertfall, men det er bare fordi jeg har en veldig skarp kniv og ingen lexan saks
              Tro meg, lexan saks suger bigtime, jeg har gått over til å skjære og knekke, du får det ikke på langt nær like pent med saks som du gjør med skjæring og knekking...
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • Hadde bare sliten tapetkniv når skulle skjære ut desert ratèn så dette ble mye jobb. Brukte dremmel`n på de vanskelige hjørnene og bøyene. Er ikke så farlig at det ikke ble så pent. Bilen skal jo kastes ut i første og største grustaket jeg finner så...
                Hpi Baja "Shorty"
                Mini z Awd

                Comment


                • Originally posted by stianmann View Post
                  Hadde bare sliten tapetkniv når skulle skjære ut desert ratèn så dette ble mye jobb. Brukte dremmel`n på de vanskelige hjørnene og bøyene. Er ikke så farlig at det ikke ble så pent. Bilen skal jo kastes ut i første og største grustaket jeg finner så...
                  Hm. Godt poeng.
                  sigpic
                  If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                  If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                  Comment


                  • Originally posted by stianmann View Post
                    Hadde bare sliten tapetkniv når skulle skjære ut desert ratèn så dette ble mye jobb. Brukte dremmel`n på de vanskelige hjørnene og bøyene. Er ikke så farlig at det ikke ble så pent. Bilen skal jo kastes ut i første og største grustaket jeg finner så...
                    det der sier du bare fordi du ikke fikk det til skikkelig for du er den største jåla jeg veit om... hahaha :P
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                    Comment


                    • Haha, sier du som ikke gidder klippe til karosseri engang :P
                      Handler ferdig som er bare og putte på. hahaha
                      Hpi Baja "Shorty"
                      Mini z Awd

                      Comment


                      • jupp :P da slipper jeg å gjøre noe som helst, har ikke noe med jålete å gjøre, latskap er det :P hehe
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                        Comment


                        • Det siste innlegget fikk meg til å se for meg Ole-Marius med pilsen i hånda lene seg bakover i godstolen og utbryte "Jæjæææ... *gjesp*"
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                          Comment


                          • Jeg klippet ut mitt proline karosseri i helgen med negl-saks. Har vondt i fingrene fortsatt
                            Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
                            Multiplex FunCub 3s

                            Comment


                            • Originally posted by Motörhead View Post
                              Det siste innlegget fikk meg til å se for meg Ole-Marius med pilsen i hånda lene seg bakover i godstolen og utbryte "Jæjæææ... *gjesp*"
                              er nok ikke så langt fra sannheten det serru
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • Dette stempelet hadde ikke jeg brukt, ser skrøpelig ut



                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X