Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som vet ytterdia på Sand Storm eller Sand Buster paddeldekk til HPI Baja?

    Sitter her og lurer på om jeg må dreve Leoparden som en FG Monster (16-48-14-48 ) eller om jeg kan beholde eksisterende 18-46-16-48 dreving om jeg kjøper overganger til HPI Baja felger og paddelhjul.

    Edit: Nevermind. Fant det ut. 170mm.
    Burde kanskje bruke 14t drev istedenfor 16t nest bakerst for å kompensere for litt større hjul.
    Last edited by Motörhead; 5 May 2010, 00:46.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Da er potta utlevert til Centrum Fornikling. Håper den er ferdig krommet og meg i hende innen jeg reiser nordover til Oppdal!

      (Den sto og ventet på postkontoret i en uke før de rakk å hente den.)

      Men det skal nok ordne seg.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Originally posted by beemerworld View Post
        heheheheheheheheheheh


        Bruker han stock gir oppsett her, hvis ikke hva er det da?

        Takk.
        LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

        Comment


        • helt std det der ja
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • Originally posted by beemerworld View Post
            helt std det der ja
            Har en tabell hvor jeg kan se hvilken hastighet de forskjellige gir oppsett utgjør.
            Men har du mulighet til å finne ut hva det stock gir oppsettet er?
            LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

            Comment


            • åssen finner jegh ut det da`???
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • Skal sett sammen diffen nå, hvilken olje bør jeg ha i?
                - Stock 1000wt
                - Eddy 10000wt
                - Eddy 30000wt
                - Eddy 60000wt

                Kjører overalt
                Motor er Full-mod 30.5 og PRO-pipe om det skulle gjøre noen forskjell?
                Har også et godt forsterka drivlinje som skal tåle endel juling!
                Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                Comment


                • Selger 5B'en min med noe tungt hjerte... Anyone???

                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Originally posted by RamboEinar View Post
                    Skal sett sammen diffen nå, hvilken olje bør jeg ha i?
                    - Stock 1000wt
                    - Eddy 10000wt
                    - Eddy 30000wt
                    - Eddy 60000wt

                    Kjører overalt
                    Motor er Full-mod 30.5 og PRO-pipe om det skulle gjøre noen forskjell?
                    Har også et godt forsterka drivlinje som skal tåle endel juling!
                    det er jo veldig smak og behag da... desto tjukkere olje desto mere sladdeglad blir bilen.. jeg kjører med 10k wt og egon (jan erik) kjører med fg sin 100k diff lock olje så det er egentlig bare å prøve seg fram, jeg er fornøyd med 10k wt
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                    Comment


                    • Originally posted by Vforce jr View Post
                      det er jo veldig smak og behag da... desto tjukkere olje desto mere sladdeglad blir bilen.. jeg kjører med 10k wt og egon (jan erik) kjører med fg sin 100k diff lock olje så det er egentlig bare å prøve seg fram, jeg er fornøyd med 10k wt
                      Ok, ble 30k wt her nå Har jo TR quick diff så er for gjort å bytte
                      Står litt her:
                      Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                      Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                      Comment


                      • Hei Ole Einar.......

                        Fikk beskjeden din akkurat nå, jeg hadde glemt fjøra, den er sendt idag og du har den imorgen......Rose-joints kommer senere....
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • Originally posted by Vforce jr View Post
                          det er jo veldig smak og behag da... desto tjukkere olje desto mere sladdeglad blir bilen.. jeg kjører med 10k wt og egon (jan erik) kjører med fg sin 100k diff lock olje så det er egentlig bare å prøve seg fram, jeg er fornøyd med 10k wt
                          Jeg var veldig fornøyd med 100.000 Locked i grustaket, men bortsett ifra grustaket blir det umulig å handle bilen......

                          Nå har jeg fått tak i en perfekt diff siliconolje som passer til det meste, og jeg er knallfornøyd...!
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

                          Comment


                          • Kan du anbefale sistnevnte silikonfett for en FG?

                            Jeg er sånn passe lei av en diff med helt frie tøyler som slipper med en gang, der man får sandsprut fra to av hjulene i en 4x4 konfigurasjon. Og en må tasse opp hele sandtaket til fots for å dra løs bilen.

                            Men jeg er på en annen side livredd for å ende opp med en villhingst som den blå marderen min endte opp som. Der diffen var alt for seig. Den la seg sidelengs og slapp på bakhjula bare du tenkte hardt på gassen.
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment


                            • Absolutt......faktisk tror jeg denne oljen er like perfekt for FG som for Baja`n...
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

                              Comment


                              • Hm. Skal ha det i bakhodet.

                                Blir nok en massebestilling av nødvendige saker og ting før Oppdal.
                                Tror blant annet en 30,5 raceport vil bli lagt inn i det budsjettet.
                                Påtok meg til og med to helgeberedskapsvakter for to kollegaer for å få litt kjøpekraft til RC-deler.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X