Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Såvidt eg skjønte på han når eg snakket med har forrige uke var det mye armer å bein om dagene ja.

At han er en ressurs er det ingen tvil om, eg fåreslo at han kunne starte en 815xxxxx Hjelpelinje om han skulle stenge bua
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

• Originally posted by Helmet View Post
      Hvis det er mosfet'ene som har brent så kan du reparere dem selv ved å følge denne guiden.
      Tusentakk mann

Kjempeflott.....
      As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
      Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by promod View Post
        håper jan erik skriver inn et lite innlegg her på forumet,slik at kanskje de viktigste spørsmålene blir besvart..

Han har vel ikke vert den mest aktive her inne på ei stund heller såvidt eg kan se.
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

• Originally posted by RamboEinar View Post
          Multiplex i Tyskland regner jeg med, ca 80kr i frakt å sende dit.
          husk tollpapirene...
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• grunnen til at jeg spurte om servo var at visst noen vil selge en ødelagt rhino så er jeg interresert.. trenger huset for jeg har ødelagt huset mitt
            Last edited by Vforce jr; 23 May 2011, 23:48.
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• nei,det har vært litt stille fra den mannen her inne den siste tiden
              benny
              Align t rex 500 pro
              Baja 5b modified

Comment

• Fant dette proline karroseriet på salg hos Norwegian Modellers

Løp og kjøp hvis du har 5t, var bare 1 igjen......
                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

Comment

• Noen her som har prøvd å modde gasser`n ved å forandre "pop-off" ventilen, og hva kom dere frem til ??
                  sjekk linken under, så skønner dere hva jeg mener..
                  2,560 people who will attend the events learn more 24 clubs from around the world learn more 360 artists have already been announced in the festival program learn more 4 speakers will share their algorithm for achieving great musical heights learn more Facts Festival of Radio-controlled Model Fans “Road to Records” 2022 4 June 2022 […]
                  Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                  Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                  enRoute Berg JXR003
                  Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Ja eg ha prøvd....
                    Eg kappa ein ring på fjæra og borra opp dysa .....
                    Fikk merkbar respons mht. power men problemet var at eg etterpå ikkje fikk den til å gå lavt nok på tomgang
                    Feilen eg gjorde var at eg kappa for mykje av fjøra , det skal jæææævli lite til på den fjøra, kapp lite.
                    Eit tips er at du kapper ei anna fjør so tilhører samme type forgasser slik at du har den som høyre til gassern i tilfelle du vil bytta igjen. Det er nemlig differanser på fjørene av samme type/størrelse gasser ......good luck, men begynn med fjøra berre først, og hugs, ta lite, ca. 1/2 ring
                    Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• han skriver jo også der at visst primer bobla er lavere enn halvfull etter kjøring eller for eksempel tom så er det en bra mod å gjøre.. bobla mi er alltid full, ellers skille jeg prøvd
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by john_erlingbakke View Post
                        Han har vel ikke vert den mest aktive her inne på ei stund heller såvidt eg kan se.
                        Vi hører nok fra han. Men om dette tar for lang tid så må jeg nok kjøpe diffen et annet sted og kansellere ordren hos RC-racing.
                        Jeg trenger jo doningen operativ i pinsehelga.

Jeg synes bare ofte at det ikke er rettferdig å danne en lynsjemobb mot en liten lokal og folkekjær forhandler de gangene det kanskje bare er så enkelt som en restordre fra underleverandør. Så jeg sitter tålmodig og venter jeg.
                        sigpic
                        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
                          husk tollpapirene...
                          Ikke hvert noe problem å sent til de før med tanke på toll, blir jo sent som "vanlig" brev. Ikke noe verdimerking eller noe.
                          Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                          Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
                            Vi hører nok fra han. Men om dette tar for lang tid så må jeg nok kjøpe diffen et annet sted og kansellere ordren hos RC-racing.
                            Jeg trenger jo doningen operativ i pinsehelga.

Jeg synes bare ofte at det ikke er rettferdig å danne en lynsjemobb mot en liten lokal og folkekjær forhandler de gangene det kanskje bare er så enkelt som en restordre fra underleverandør. Så jeg sitter tålmodig og venter jeg.
                            Vel....ei fattig trøst er at du ikkje er den eneste som venter....

Comment

• Sendte ihvertfall en mail nå. Så får se om det blir noe svar.
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• er nok bedre og ringe/sende sms men

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X