Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk for det!

    Bare godt å dele erfaringer... Jeg kan godt tenke meg at det systemet ikke er glad i sand, tenker meg også at det mye mer vedlikehold knyttet til en slik bil også. Må si at Baja 5b ikke fristet noe særlig da den kom ut. I mine øyne en altfor lang og lav bil, men den nye stadium-trucken ser jo veldig interresant ut! Husker jeg byttet deler på FGen i hytt og gæver og i løpet av den tiden jeg hadde den fikk jeg den aldri til å gå skikkelig. Skal jeg kjøpe nytt skal det enten være nytt eller eid av en entusiast!

    Comment


    • Originally posted by FGMonsterBeetle View Post
      Takk for det!

      Bare godt å dele erfaringer... Jeg kan godt tenke meg at det systemet ikke er glad i sand, tenker meg også at det mye mer vedlikehold knyttet til en slik bil også. Må si at Baja 5b ikke fristet noe særlig da den kom ut. I mine øyne en altfor lang og lav bil, men den nye stadium-trucken ser jo veldig interresant ut! Husker jeg byttet deler på FGen i hytt og gæver og i løpet av den tiden jeg hadde den fikk jeg den aldri til å gå skikkelig. Skal jeg kjøpe nytt skal det enten være nytt eller eid av en entusiast!
      Du vil bli mektig imponert over hvor bra Baja'n er å kjøre, samt hvor holdbart det er... bare å kjøre tank etter tank...
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • Det tviler jeg ikke på, hehe! Når jeg mimrer tilbake til tiden hvor jeg hadde FGen (som jeg forøvrig aldri fikk til å gå SKIKKELIG) så skal det nok ikke så mye til før jeg blir imponert... Får bare sette av penger fremover, må nok bli til sommeren at jeg kjøper meg utstyr... (Men kjenner jeg meg selv rett og bruker for mange timer her inne, så kjøper jeg vel bil før det... )

        Comment


        • thihi

          Comment


          • Å herregud, høyeste bud er nå 4200kr.

            Comment


            • ser ut til at de har MANGE slike på lager...

              Men tror det er en FS og da får de jo deler på iziopt.no

              Comment


              • Originally posted by FGMonsterBeetle View Post
                Det tviler jeg ikke på, hehe! Når jeg mimrer tilbake til tiden hvor jeg hadde FGen (som jeg forøvrig aldri fikk til å gå SKIKKELIG) så skal det nok ikke så mye til før jeg blir imponert... Får bare sette av penger fremover, må nok bli til sommeren at jeg kjøper meg utstyr... (Men kjenner jeg meg selv rett og bruker for mange timer her inne, så kjøper jeg vel bil før det... )
                HPI Baja er også et bra valg fra et økonomisk synspunkt også.
                Jeg kan huske fra mine år med FG at jeg måtte handle deler HELE tiden. Og det var ganske mange tusen kroner i året for å holde doningene i orden.

                Hva har jeg brukt til HPI Bajaen? Jeg har brukt mye penger på den, ja. Men mest til oppgraderinger. Men i FG'enes tilfelle så var dette reparasjoner.
                Nå som jeg stort sett er fornøyd så er det nesten bare bensinutgifter som står igjen.

                Sjekk bruktmarkedene. Der kan du få en ganske bra oppgradert Baja for en overkommelig pris
                sigpic
                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                Comment


                • Jeg trenger litt hjelp gutter.
                  Som vanlig kommer jeg hit når jeg lurer på noe, kunne spurt på OffTopic avdelinga, men tipper jeg får best hjelp her.

                  Jeg holder på å lage ei CRT klokke, og trenger noe å feste røret med.
                  Ser for meg å bruke en råde som holder den over selve huset.
                  Da trenger jeg en råde/stempelstang med innvendig diameter på 26mm i øverste enden, altså stempelenden...
                  Kan ikke vere noe mindre en det, men litt større kan gå bra, da dreier jeg bare ei foring...

                  Noen som har noen peil på hva jeg kan bruke? Kannskje noen har noe liggende?

                  Er forresten bilder av den halvferdige klokka på nettsida mi.
                  OTteknikk.com

                  Comment


                  • Ër det noen her som har fått med seg at det loddes ut et gavekort på 1000 kr hos Pro-Racing.no. Et lodd for hver bestilling frem til den 24. Des er man med i loddtrekkningen.. Mange bestillinger mange lodd Får mye snadder for 1000 kr
                    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                    enRoute Berg JXR003
                    Losi 5ive - BZM Super 50

                    Comment


                    • Originally posted by tomso View Post
                      Ër det noen her som har fått med seg at det loddes ut et gavekort på 1000 kr hos Pro-Racing.no. Et lodd for hver bestilling frem til den 24. Des er man med i loddtrekkningen.. Mange bestillinger mange lodd Får mye snadder for 1000 kr
                      Hysj da! Ikke si noe!
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Har et problem at LSN skrur seg ut mens jeg kjører. Ganske irriterende for da drukner motoren seg og dauer. Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette og er det noen andre som har det samme problemet?
                        Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                        YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                        Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                        Comment


                        • En liten toutch locktite burde gjøre susen
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • Ellers så finnes det en låse-klemme for L og H nåla på DDM. Ulempen er at du må kjøpe spesielle nåler til denne klemma også.
                            Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                            Comment


                            • Går det ikke ann å strekke litt på de fjørene som sitter der.. det er jo de som liksom skal holde igjen nålene..
                              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                              enRoute Berg JXR003
                              Losi 5ive - BZM Super 50

                              Comment


                              • Takker for svar Jeg strekkte ut fjøren og viss det ikke funker bruker jeg bare litt loctite.
                                Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                                YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                                Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X