Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Motörhead View Post
    Jeg har pratet med Jan-Erik.

Pengene er refundert for diffen.

Han oppga grunnen til dette at han sto opp om morgenen med RC langt opp i halsen og at han var dritt lei RC i det hele og vil starte med noe nytt. Som ikke er RC-relatert.

Jeg tror ikke vi kommer til å se så mye mer til Jan-Erik.

Synd egentlig. Er nesten som en æra er over.

Vi får ønske Jan-Erik lykke til med videre prosjekter.

Så bra det ordna seg og at du fikk refundert pengene tilbake.
    (selv om du helt sikkert heller ville ha "den" diffen...fort som f... ! )
    Får håpe du får bestillt opp en diff og kjørt snart da

Henger meg på og ønsker Jan Erik lykke til videre , uansett hva han måtte finne på i tida fremover.
    2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
    HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

• Nå ser det jammen meg mørkt ut for Trøndelagtur i pinsen også så nå er det ikke så mye hast lenger.
      Så nå har jeg en pinse det ikke er en dritt å finne på. Kanskje være en pengehai og ta hjemmevakta i pinsen.

Så jeg tar innkjøp av diff som det kommer. Muligens når skattepenga kommer. Mens resten skal ligge og godgjøre seg på høyrente som reisebudsjett til australia for å treffe familien i 2012
      Last edited by Motörhead; 4 June 2011, 02:04.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• du får handle på daves så har du diffen i løpet av en uke eller 2

1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
          du får handle på daves så har du diffen i løpet av en uke eller 2

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.274/.f
          Sånn du trenger så har jeg par av dem ubrukt i pose til en grei pris
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Løp å kjøp daniel. Da har du fungerende bil i kveld
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Er ikke det der kun et ombygningskit fra v1 til ss.. Mangler vel dreva osv..
              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
              enRoute Berg JXR003
              Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Her kan du kjøpe komplett TR gearkassa og forsterka diff for 1600 Kr + frakt

Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                enRoute Berg JXR003
                Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Originally posted by tomso View Post
                  Her kan du kjøpe komplett TR gearkassa og forsterka diff for 1600 Kr + frakt

http://www.dogpileracing.com/scripts...p?idproduct=44
                  Det var girkassa si det!

Den tror jeg det blir
                  sigpic
                  If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                  If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• er denne noe å ha eller skal man gå for en annen eventuelt hva?
                    Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Originally posted by dj-m View Post
                      er denne noe å ha eller skal man gå for en annen eventuelt hva?
                      http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.4594/.f
                      Jeg ville gått for lukket kasse

En Baja

Comment

• Har den selv, bra den
                        Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

• Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

• kan man da bruke stock clutch bell viss man går for lukket system?
                            Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Originally posted by dj-m View Post
                              kan man da bruke stock clutch bell viss man går for lukket system?
                              Alt annet enn clutchen følger med hvis du bruker turtle sitt system....

Den TGN greia har jeg ingen erfaring med, men går ut ifra att du kan bruke stock cluchbell..

I Turtle Racing sitt så følger alt av ting med, samt en kraftigere skrue for selve pinondrevet

En Baja

Comment

• hmmm da er spørsmålet om det tgn greiene er noe, økonomien tilsier ikke så veldig dyre innkjøp nå rett før ferie tid
                                Last edited by dj-m; 7 June 2011, 17:22.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X