Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Helmet View Post
    Er det flere som på Romerike som skal ha? Så kunne vi bestille sammen å slippe unna med litt lavere frakt...
    Tenkte tanken jahh..
    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

    Comment


    • Ta med en til meg hvis du bestiller.

      Comment


      • Originally posted by Helmet View Post
        Ta med en til meg hvis du bestiller.
        Jupp.. skal se om jeg får bestilt i morra.. er på ferie, så det er ikke bombesikkert jeg får det til pga. nettbanken..
        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

        Comment


        • ok. jeg får ikke bestilt før på fredag selv så da er vi litt i samme situasjon.

          Comment


          • Originally posted by Helmet View Post
            ok. jeg får ikke bestilt før på fredag selv så da er vi litt i samme situasjon.
            Ok.. da får jeg ta ansvar i morra, hehe. Skal prøve så godt jeg kan..
            Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

            Comment


            • Supert.

              Comment


              • Originally posted by Helmet View Post
                Supert.
                hmm, tja. blir kanskje vanskelig å bestille flere.. 1 pr. kunde
                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                Comment


                • Ja, du sier noe der. Vell, da får det bare vente.

                  Comment


                  • akkurat som att kasta pengarna i sjön!
                    har sålt iväg endel mcd men det kommer jag
                    aldrig att göra mer. bilarna jag har får bli kvar,
                    får bli kvar
                    www.rcbash.se/forum
                    BASH HARD OR DIE TRYING!!!

                    Comment


                    • Er det tilfeldigvis noen som har en 2-bolt sylinderpakning liggende, evt vet om noen som selger i Norge? Hadde ikke lyst til å vente på ny fra USA...

                      HPI Baja 5T
                      HPI Baja 5B

                      Comment


                      • Er det tilfeldigvis noen som har en 2-bolt sylinderpakning liggende, evt vet om noen som selger i Norge? Hadde ikke lyst til å vente på ny fra USA...
                        Jeg kjøpte motorpakninger på elefun.no og absolutthobby.no

                        De hadde ikke alle på lager så måtte handle litt her og der
                        HPI Baja 5T, diverse oppgraderinger, lite bling da den er ment for å kjøres hardt !
                        Jeg kjører til noe går i stykker, det er som regel lenge før bensinen tar slutt

                        Comment


                        • Originally posted by Vforce jr View Post
                          er det noen som har GH front hubber liggende dem vil bli kvitt? daves er utsolgt
                          Vet ikke om du har fått tak i disse, men er "tilbud" på tower idag

                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

                          Comment


                          • joda.. handla bare svarte jeg.. visst jeg finner ut at jeg vil ha sølv så får jeg "plumboere" dem eller kjøpe nye
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • Hei, jeg lurer på hvordan man skal skru av clutchen på bilen min? Trenger jeg en sånn "skru-greie" som man skrur i der man setter tennpluggen? Grunnen til jeg hvil skru av clutchen er fordi når jeg kjørte med bilen min så hvirket som om den ikke fikk tak i clutch klokka. Tror kanskje det kan ver sand, men når jeg skrudde clutchen på igjen fikk den heller ikke skikkelig tak. :P
                              Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                              YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                              Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X