Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mye kompresjon er det vel ikke snakk om i en totakter?
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Originally posted by Motörhead View Post
      mye kompresjon er det vel ikke snakk om i en totakter?
      en diesel motor banker lett en to-takter når det gjelder kompresjon ja.. aldri fått med meg at noen har klart å kvelde en rc motor på startgass hvertfall
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

      Comment


      • Om totaktern din fint klarer å brenne diesel kun på kompresjon så tror jeg du får armer sterke som en gårdshest av å dra dette igang.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • Hehehe, det skal du ikke se bortifra..
          Mye mulig konstant senebetennelse hadde vært et faktum også.

          Men jeg har ikke fått gjort noe med den enda.. Sofaen har vært god og ligge på noen dager.
          Signatur
          http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

          Comment


          • Dette passa jo bra nå som sesongen er i gang
            Attached Files
            Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
            Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

            Comment


            • Æsjda.. Åssen har du fått til detta da?
              Du kunne jo venta til sesongen var over hvertfall da.. Makan.
              Signatur
              http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

              Comment


              • Vinkelsliper med kappskive kjørte over hånda og nedi knokkelen ved pekefingeren.
                Kutta den senen som drar fingeren opp igjen nesten helt av, heldigvis ikke skade på ledd eller noe slikt, men tar ca 12uker før senen blir 100% igjen og 6 uker til jeg får dra på jobb(yrkesskade).
                Kunne gått bedre, men kunne også gått mye verre. Vinkelsliper er ikke akkurat noe kirurgverktøy

                Nå er den slik, skinnen hindre fingeren i å bøye seg for mye slik at jeg ikke sliter senen i to. Har også et lite treningsprogram til fingeren

                Så blir ikke noe kjøring på en stund ser det ut til
                Attached Files
                Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                Comment


                • gjorde det samme bare med gjerdesag
                  Attached Files

                  Comment


                  • Det var da svært til skading.. Det er sånn man må gjøre utenfor sensongen det der...

                    Men det så ikke no bra ut det der altså.
                    Signatur
                    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                    Comment


                    • Auau freddy85, ble/blir fingeren bra igjen? Sykt hva som kan skje bare på et brøkdels sekund
                      Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                      Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                      Comment


                      • Au au au det der så ikke godt ut nei, er godt det ikke røk noen fingre når ulykka først var ute da.....
                        Går jo an og drikke pils med andre hånda også
                        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                        Spectrum dx3s

                        Comment


                        • På jobb idag så var jeg på rånetur rundt bygget med noen deler og der oppdaget jeg noe kult. En 1:1 radiostyrt lastebil
                          Jeg forsto lite. Bilen kjører, men det sitter ingen inni. Dette var nice syntes jeg.
                          Det var en utlending som kjørte. Han sa "it's a very nice toy" og så gliste han volsomt.
                          Attached Files
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                          Comment


                          • Da fikk jeg fyra motor'n.. Litt gasserjustering og startgass gjorde susen gitt.
                            Litt tungstarta men det kommer seg nok etterhvert som den justeres.

                            Den står akkurat nå og går på tomgang i garasjen. 1 tank burde vel være unnagjort på ca 45 min?
                            Signatur
                            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                            Comment


                            • Originally posted by H.M.Kongen View Post
                              Da fikk jeg fyra motor'n.. Litt gasserjustering og startgass gjorde susen gitt.
                              Litt tungstarta men det kommer seg nok etterhvert som den justeres.

                              Den står akkurat nå og går på tomgang i garasjen. 1 tank burde vel være unnagjort på ca 45 min?
                              På tomgang må du nokk regne med mer enn 45 min. Min sto leeenge første tanken
                              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                              Comment


                              • Er jo bare selvskadende emoer her jo!

                                Nei, skader kan fort oppstå. Kjørte selv en baufil rett i klypa da jeg skulle kappe et galvanisert stålrør på jobben. Full kraft på sagearmen og så glipper fila og jeg kjører bladet rett i tommelen på andre hånda.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X