Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tror jeg må starte Bajaen snart og la den få gå litt. Og fylle på fersk bensin og levere den gamle som "spesialavfall" til en kompis. Totaktsaggregatet hans liker drikkevarene som har gått ut på dato.

    Skrudde i kold kutters... men har så langt denne vinteren fått en eneste tur på isen.

    Men interessen tar seg nok opp igjen.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Du får ta deg en tur ut til mysen på lørdag... tenker nok interessen kommer fort tilbake da
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • Fikk invitasjon på fjasern. Men må dessverre avslå grunnet fullbooket helg. Ellers hadde jeg møtt opp.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • Jævelskapen startet på 3. draget med splitter ny 813 gasser. Så antar at vi er klare for litt bashing
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment


          • Bli med neste gang Motørhead da kommer sikkert mange anledninger iløpet av våren/sommer


            HPI Baja 5B
            ROOFCHOOPER SANDRAIL
            Dont like me? Fuck off problem solved......

            Comment


            • Det skal nok helt sikkert kunne ordnes
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

              Comment


              • Noen ganger må jeg le litt for meg selv

                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

                Comment


                • Har mere tro på Castle sin variant
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • Originally posted by ps71 View Post
                    Noen ganger må jeg le litt for meg selv

                    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=33908420
                    Hehe ja hade likt og sett den på en baja Pffffffffffffftttttttttt


                    HPI Baja 5B
                    ROOFCHOOPER SANDRAIL
                    Dont like me? Fuck off problem solved......

                    Comment


                    • Da får vi se om ikke jeg skal lufte Bajaen imorgen. Med fersk blandings på kanna, reparert mikrofon på goprokameraet og et batteri som har fått noen sykluser på laderen. Oh, yeah
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • hva tenker folket om disse , vil disse passe bra å kjøre i grustak å slikt med?
                        Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                        Comment


                        • Jeg ville vel heller gått for padlers, eller Hostile MX.

                          Comment


                          • Har prøve disse og var vel ikke akkurat fornøyd, de blåser seg fort opp og grepet var heller stusselig.
                            Proline bowtie eller mx er nok et bedre valg....
                            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

                            Comment


                            • Originally posted by ps71 View Post
                              Har prøve disse og var vel ikke akkurat fornøyd, de blåser seg fort opp og grepet var heller stusselig.
                              Proline bowtie eller mx er nok et bedre valg....
                              takker for svar. blir vel å sende en bestilling til dave om en stund da, fant proline bowtie montert med felg til 75 dollar mener jeg det var, + en del andre ting man trenger
                              Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                              Comment


                              • Paddeldekk er uslåelige i sand.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X