Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En runde med teip, da er det vel en runde på full gass så er vel alt borte tenker jeg........
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • Nei nei nei nei! Dette ville jeg aldrig turt og prøvd. Og hvis du nå uansett skal prøve ser jeg ikke for meg hvordan 3cm lange spikere skal gi noe bedre grep en vanlige knaster. Bare og styre unna


      HPI Baja 5B
      ROOFCHOOPER SANDRAIL
      Dont like me? Fuck off problem solved......

      Comment


      • Originally posted by O.S View Post
        Tenker egentlig på at jeg skulle hatt en par lag med teip til på rundt hjulet altså. Fikk bare surret en runde med teip, men var tom :P
        Gærning!!!
        Og ikke regn med at alle skruer går bakover!!
        Oversiden av hjulet ditt kaster forresten spikerne fremover, så det er like utrygt der
        Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


        Comment


        • Hehe, ja tenker det samme. Derfor skal jeg ikke gi så mye gass :P

          Spikere gir jo bedre grep enn knaster, på is & snø..

          Haha xD ah, da skal jeg holde meg på siden... men også bilen vekke fra SUVen, tror ikke foreldra mine liker spiker i karosseriet.. :P


          Men dette blir tøft å prøve i morgen, skal filme første gangen så kan dere se hva som skjer.., har mine tanker om at det ikke holder særlig lenge
          Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
          & Spektrum DX2S

          Comment


          • Vi får vel en oppdatering fra sykehuset vel
            Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
            Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
            enRoute Berg JXR003
            Losi 5ive - BZM Super 50

            Comment


            • Er det noen her som har erfaringer med darksoul letta svinghjul er det noe å satse på ?
              Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

              http://www.pro-racing.no/

              Comment


              • Tror du skal være forsiktig med den.. Har hørt om flere som har eksplodert.. Jeg kjøpte en, men tok ikke sjansen på å bruke den, men bare til onroad bruk så skal den visst holde. Morten har en du kan få kjøpt billig.. Gamle min.. Ikke brukt.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                enRoute Berg JXR003
                Losi 5ive - BZM Super 50

                Comment


                • Har kjørt med det letta svinghjulet fra DS på 2 biler og 3 forskjellige motor i over et år nå. Aldri hatt noen problem med dem.
                  Fungert veldig bra for meg ihvertfall. Har hørt at enkelte er skeptiske til dem pga de er letta såpass mye. Tåler nok ikke så mye småstein og annet grums som orginalhjulet, så det er viktig å bruke trekk/gitter for å sørge for at det ikke kommer inn til svinghjulet.
                  Kan ikke annet enn å anbefale dem jeg ihvertfall.
                  Kjøpte et ekstra selv engang i tilfelle et av dem skulle ryke, men har aldri hatt bruk for det Har forresten et splitter nytt et liggende om du skulle være interessert
                  Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                  Comment


                  • Originally posted by BånnGass View Post
                    Har kjørt med det letta svinghjulet fra DS på 2 biler og 3 forskjellige motor i over et år nå. Aldri hatt noen problem med dem.
                    Fungert veldig bra for meg ihvertfall. Har hørt at enkelte er skeptiske til dem pga de er letta såpass mye. Tåler nok ikke så mye småstein og annet grums som orginalhjulet, så det er viktig å bruke trekk/gitter for å sørge for at det ikke kommer inn til svinghjulet.
                    Kan ikke annet enn å anbefale dem jeg ihvertfall.
                    Kjøpte et ekstra selv engang i tilfelle et av dem skulle ryke, men har aldri hatt bruk for det Har forresten et splitter nytt et liggende om du skulle være interessert
                    Hva er slik du ser det fordelene med å bruke det?
                    Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

                    http://www.pro-racing.no/

                    Comment


                    • Den skal liksom gi raskere gass respons da.. Mindre roterende masse.. Men det blir kanskje litt ustabil tomgang??


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                      enRoute Berg JXR003
                      Losi 5ive - BZM Super 50

                      Comment


                      • Er vel som Tomso sier. Det jeg har merket av forskjell er vel mest at motoren spinner mye fortere opp i turtall og dermed blir litt raskere i starten. Også er DS hjulet bedre balansert enn orginal svinghjulet slik at det skal bli mindre slitasje på lager osv. (lå en test av dette på Baja-forumet for en stund siden) Men dette er vel sikkert ikke merkbart, men sikkert fryktelig fint i teorien
                        Prøvd litt frem og tilbake med det orginale svinghjulet, men merker ikke noen forskjell i stabiliteten på tomgangen. Men teoretisk gir vel et tyngre svinghjul mere moment i og stabilitet i bunn, selv om jeg ikke har merket noe til det.
                        Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                        Comment


                        • Jeg kan herved bekrefte at Baja 5B med skovler tar seg opp skiflyvingsbakken i Vikersund!
                          Jeg har kjørt OPP skiflyvingsbakken i Vikersund med RC-bil, har du?

                          Comment


                          • Originally posted by Iv4r View Post
                            Jeg kan herved bekrefte at Baja 5B med skovler tar seg opp skiflyvingsbakken i Vikersund!
                            Hehe ja den ultimate testen :P


                            HPI Baja 5B
                            ROOFCHOOPER SANDRAIL
                            Dont like me? Fuck off problem solved......

                            Comment


                            • Det var IMPONERENDE å se for å si det sånn!

                              Blir mere kjøring når hopprennet er over om 2 uker, da blir det filming også, så jeg skal se om jeg får slengt ut film da.
                              Jeg har kjørt OPP skiflyvingsbakken i Vikersund med RC-bil, har du?

                              Comment


                              • Hehe ser ffrem emot film hade vært jævlig artig og se


                                HPI Baja 5B
                                ROOFCHOOPER SANDRAIL
                                Dont like me? Fuck off problem solved......

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X