Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmm.. Snø og is ute.. Vetche om jeg skal ta å lage pikkdekk av det slitte paret av dekk jeg har.
    Tenkte da å skru inn skruer gjennom hele dekket. Eller om jeg skal ta litt pakkeplast utenpå dekket med skruer/spiker og ta et par rumde med gaffateip, som det er gjort her: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...417233&st=6560

    Men skal jeg gjøre sistenevnte må jeg ut å køpe mindre skruer/spikre,og tenker at for store skruer ikke er så bra, med tanke på vekt og slikt på bilen. Eller hva sier dere?
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

    Comment


    • Å faen det der så farlig ut!! Få fatt i noen Koldkutter pigger.

      Comment


      • Originally posted by O.S View Post
        Hmm.. Snø og is ute.. Vetche om jeg skal ta å lage pikkdekk av det slitte paret av dekk jeg har.
        Tenkte da å skru inn skruer gjennom hele dekket. Eller om jeg skal ta litt pakkeplast utenpå dekket med skruer/spiker og ta et par rumde med gaffateip, som det er gjort her: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...417233&st=6560

        Men skal jeg gjøre sistenevnte må jeg ut å køpe mindre skruer/spikre,og tenker at for store skruer ikke er så bra, med tanke på vekt og slikt på bilen. Eller hva sier dere?

        Ojojoj!!! Dette ville jeg ikke prøvd. De er og leke med livet og gjøre på den måten. Som Nutcase sier coldcutters er knall. Men spiker og skruer og gaffateip = livsfarlig


        HPI Baja 5B
        ROOFCHOOPER SANDRAIL
        Dont like me? Fuck off problem solved......

        Comment


        • Originally posted by Nutcase View Post
          Å faen det der så farlig ut!! Få fatt i noen Koldkutter pigger.

          Så ikke bra ut. Ville nok ikke stilt opp der uten splintsikre vernebriller nei.....
          Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


          Comment


          • Å fydda....

            Comment


            • Tror dere det går ille? Nettopp teipet på spikre på mine dekk nå også, og tenkte å prøve så snart mottakerbatteriet er ladet..
              Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
              & Spektrum DX2S

              Comment


              • Kan gå bra, men er nok at bare en skrue løsner og treffer deg i øyet. Er en sjanse jeg ikke hadde tatt. Bruk ihvertfall vernebriller når du tester den pigg-greia der.
                Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                Comment


                • Evt Få en Moccamann til å står i veien
                  Men fra spøk til revolver, det så langt ifra trygt ut..
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • Her er mine dekk!:

                    Click image for larger version

Name:	P2040021[1].jpg
Views:	1
Size:	43.5 KB
ID:	776471

                    Bruker slike pakkspikre

                    Skal ut å prøve seinere i kveld, batteriet er forsatt ikke ladet noe særlig
                    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
                    & Spektrum DX2S

                    Comment


                    • Ta på deg vernebriller
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Det der er jo direkte farlig, er du klar over vilken fart en sånn spiker får?
                        Råder deg til og ikke prøve

                        Stå ihvertfall langt unna bilen.............
                        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                        Spectrum dx3s

                        Comment


                        • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                          Evt Få en Moccamann til å står i veien
                          Men fra spøk til revolver, det så langt ifra trygt ut..
                          En neger mener du?

                          Comment


                          • Originally posted by ps71 View Post
                            Det der er jo direkte farlig, er du klar over vilken fart en sånn spiker får?
                            Råder deg til og ikke prøve

                            Stå ihvertfall langt unna bilen.............

                            Nei det tror jeg ikke han er.... Muligens finner han jo det ut på den harde måten når han sitter på legevakta......

                            Comment


                            • Originally posted by Nutcase View Post
                              En neger mener du?
                              Same same
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment


                              • Vernebriller skal jeg ha vettu!

                                Yes, skal stå et par meter unna bilen og ikke gi så mye gass. Hvis en spiker går løs, så vil den jo gå bakover, og da kan jeg stå på siden og styre bilen?

                                Tenker egentlig på at jeg skulle hatt en par lag med teip til på rundt hjulet altså. Fikk bare surret en runde med teip, men var tom :P
                                Last edited by O.S; 4 February 2012, 21:17.
                                Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
                                & Spektrum DX2S

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X