Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by HpiAlex View Post
    Kjøpt meg Pro mod 30,5 long rod reedcase med blur stack og vrc side pipe

    Gratulerer med ny motor da Kjeøp meg TS - Reedcase selv jeg Blir artig på våren/sommaren d i sanda


    HPI Baja 5B
    ROOFCHOOPER SANDRAIL
    Dont like me? Fuck off problem solved......

    Comment


    • Originally posted by replica View Post
      Gratulerer med ny motor da Kjeøp meg TS - Reedcase selv jeg Blir artig på våren/sommaren d i sanda
      Takker jeg håper vi blir fornøyde med motorene våres gratis til deg også
      Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

      http://www.pro-racing.no/

      Comment


      • Skal bli gøy å kjøre sammen dere til sommeren gutter.. Artig med nye motorer
        Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
        Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
        enRoute Berg JXR003
        Losi 5ive - BZM Super 50

        Comment


        • hvorfor vente så lenge da ?
          Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

          http://www.pro-racing.no/

          Comment


          • Nja.. venter fortsatt på dissa hinge pinsa, men John har endelig fått kontroll på det nå... Så må jeg også ha noen mx dekker foran.. må ha litt styring på bilen

            Har du solgt Skopod`n ??
            Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
            Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
            enRoute Berg JXR003
            Losi 5ive - BZM Super 50

            Comment


            • Trenger vel ikke nye fordekk med den motoren din, får jo ikke styrt når hjula er i lufta
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • Har jo en bil til, men kommer vel til å teste begge får vel legge noe lodd i fronten på'n vel..
                Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                enRoute Berg JXR003
                Losi 5ive - BZM Super 50

                Comment


                • Du kjører vel ikke lada når du har ferrari i garasjen
                  Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                  Spectrum dx3s

                  Comment


                  • Vil vel ikke kalle TS Reedcasen en lada akkurat.. Synes den går veldig greit, men man kan ikke sammenligne den og BZM motoren nei
                    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                    enRoute Berg JXR003
                    Losi 5ive - BZM Super 50

                    Comment


                    • Originally posted by tomso View Post
                      Nja.. venter fortsatt på dissa hinge pinsa, men John har endelig fått kontroll på det nå... Så må jeg også ha noen mx dekker foran.. må ha litt styring på bilen

                      Har du solgt Skopod`n ??
                      Skopoden er bort og promoden kommer om 2-3 uker sammens med hingepins gleder meg viiiiilt
                      Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

                      http://www.pro-racing.no/

                      Comment


                      • Du skjønte at skopod er noe piss ja.

                        Comment


                        • J....... Jeg har jo hatt en BZM 28.5...... Må bare si at makan til dritt har jeg faen ikke vært borti.. Bunndrag er ikke eksiterende!! På topp rpm så er den ikke i nærheten av en promod i det hele tatt! Og dette er en reedcase......... Skammelig spør du meg. For all del, ligg langt unna det tullet som heter BZM! Makan til dritt har jeg ikke vært med på!

                          Comment


                          • Originally posted by Nutcase View Post
                            J....... Jeg har jo hatt en BZM 28.5...... Må bare si at makan til dritt har jeg faen ikke vært borti.. Bunndrag er ikke eksiterende!! På topp rpm så er den ikke i nærheten av en promod i det hele tatt! Og dette er en reedcase......... Skammelig spør du meg. For all del, ligg langt unna det tullet som heter BZM! Makan til dritt har jeg ikke vært med på!
                            WORD! Hehe en god forklaring Nutcase.


                            Eller en solklar oppsummering
                            Last edited by replica; 4 February 2012, 08:37.


                            HPI Baja 5B
                            ROOFCHOOPER SANDRAIL
                            Dont like me? Fuck off problem solved......

                            Comment


                            • Originally posted by Nutcase View Post
                              J....... Jeg har jo hatt en BZM 28.5...... Må bare si at makan til dritt har jeg faen ikke vært borti.. Bunndrag er ikke eksiterende!! På topp rpm så er den ikke i nærheten av en promod i det hele tatt! Og dette er en reedcase......... Skammelig spør du meg. For all del, ligg langt unna det tullet som heter BZM! Makan til dritt har jeg ikke vært med på!
                              Aldri prøvd en Bzm selv, men kjente meg litt igjen i det inntrykket jeg har fått av å se på diverse bizeta videoer. Ikke imponert av ytelsen sålangt ihvertfall. Godt mulig bizeta er en fantaskisk god og innovativ motor..... men sålenge ytelsen ikke er der er det lite interessant for meg.
                              Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X