Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laphroaig 10 y.

Comment

• Originally posted by Nutcase View Post
      Laphroaig 10 y.
      Enig, den er snadder, kan lissom sitte og tygge den, kjenne smaken av tjærebrent båt, tang og tare og en rå ettersmak som sitter i 10 min etter en liten slurk
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Hm. Lurer på om jeg skal montere WT-813 gassern på 30,5 raceporten. Har en liggende ubrukt i nattbordskuffen.
        Har faktisk ikke fått med meg det før men WT-990 er akkurat samme gassern bare uten akselleratorpumpe.
        Kanskje blir den litt enklere å kaldstarte.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Det var kjekt med 813 gasseren at det var bare å pumpe et par ganger på gassen så hadde man fått litt bensin in i motorn.. Men ellers så hadde ikke jeg så ille mye erfaring med den gassesen.. den jeg hadde var jo dønn utslitt..
          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
          enRoute Berg JXR003
          Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Jeg har alltid trodd at WT-990 var hakket råere. Men viser seg at jeg tok feil.

For jeg sliter med kaldstart. Motoren har alltid vært tungstartet. Selv når den var ny. Men den starter alltid.
            Jeg får ikke choket så en akselleratorpumpe jeg kan true inn litt bensin med kommer bare godt med.
            sigpic

Comment

• Ikke no problem å choke 990 gasseren... jeg bare klemmer inn filtret slik at den ikke får suge så mye luft... trekker et par ganger, så tenner den.. Dessuten er vel 990 gassrern mere stabil på nål justeringa..
              enRoute Berg JXR003
              Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Synes det også virker som om at 990 gassern er mer slitesterk enn 813. Synes 813 har en tendens til å begynne å lekke rundt akslingen/shaft'n. Virker som 990 er bedre på det.
                Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe

Comment

• visst den er tungstarta så kan du gi den et par minutter mere på L nåla så blir den nok bedre
                  1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Hm. Rart.

Jeg opplevde at 813 var ganske så stabil å justere og jeg hadde ikke så mye tull med den den gangen jeg hadde en 29cc.
                    sigpic

Comment

• Er det forskellig girkasse(drev) på 5b og 5t?

Comment

• ja det er et drev det er en tann forskjell på for å kompansere for dekk forskjellen
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Gearkassa er lik bortsett fra drive gearet som sitter inngående på layshaften. 20 tenner på 5b, og 19 på 5t.. Dette fordi 5t hjula har en større omkrets enn 5b hjula..
                          enRoute Berg JXR003
                          Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• hvordann få en 5b med fullmod til å gå over 100km/t?

Comment

• Slenge den ut fra kjerag?
                              sigpic
                              Member of Team Daves

Comment

• Hvorfor er så mange opptatt av topphastighet, var ute å kjørte en dag i sommer og da traff jeg en fyr med en Savage og han mente at Savagen gikk i 120. Etter noen drag opp grustaket gikk Bajan min med 26cc og victory pipe i over 150 mentn. Jaja..... syns det er mye mer morro at den er som en rakett fra bunn jeg. Topp hastighet er uinteresant for min del.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X