Du får jo kjøpt DDM lyd potte,som hører til den potta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Monsterbaja View PostDu får jo kjøpt DDM lyd potte,som hører til den potta.
JA du får kjøpt en lyd demper å sette på men da koster den plutselig nesten det samme som ei bedre potte med lydemper gjør.
men å diskutere det me folk som kjører og lever for HPI Baja er jo jevn godt
med å pisse i motvindLast edited by Crazy beetle; 27 December 2008, 11:43.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Når man driver å kjører i ett stor forlatt grustag eller andre ensomme plasser så jeg jo F i lyden!!
Comment
-
Originally posted by Ignifer View PostNår man driver å kjører i ett stor forlatt grustag eller andre ensomme plasser så jeg jo F i lyden!!
det er ikke bare for andres del man skal senke lyden. du står i larmen selv også.
men for aldel ødelegg hørselen i tidlig alder.
men nå er det oikke bare lyden som er viktig. veldig mange tror at høyt lyddnivå er ens betydende med emr efekt men det er det ikke.
RN pottee er gode bevis på det. jeg hørte nesten ikke bilen min hvis vi var flere som kjørte på Skarnes samtidig. men jeg hadde ikke noe mindr epower en alle de andre av den grunn.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Men nå er det nå en gang sånn at de pottene som er råest på power til Hpi bajan bråker mest, uten unntak.
1. Tgn
2. Dominator(bak)
3. Gbe end bleed
4. Dominator(sibem)Gbe(side)
5. Jetpro v3/v2
6. Mielke++++Robert Birkevaag 71 mod
Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic
Comment
-
-
Sitter ikke TGN veldig utsatt til?
Den stikker jo oppover og vest man får en har taklanding så er vel den potta borte?Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
-
Min har blitt herja med på alle måter, men siden den er todelt, og det fremere festet er litt bøyelig, så flekser bare potta unna. Har ike fått bulk i min engang. Den har bare et helt sykt drag fra bunnen hele veien opp
Robert Birkevaag 71 mod
Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic
Comment
-
Originally posted by Jon M View PostSitter ikke TGN veldig utsatt til?
Den stikker jo oppover og vest man får en har taklanding så er vel den potta borte?
Var vel egentlig derfor jeg kjøpte dominator, sitter ikke så utsatt til den..
Så synes jeg den ser bedre ut en TGN..
Comment
-
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment