Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er dette alu eller farget plast?
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
    Radio: Spektrum DX8

    Comment


    • Linken funker ikke, men viss det er snortrekk hantaka så er jeg nokså sikker på at det er i alu
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • funker denne da?
        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

        Comment


        • Originally posted by Lord_Helmet View Post
          Det er stort sett greie folk som kjører LS. Så du overlever, men Savage'n risikerer å se sitt endelikt.
          Haha!

          Ja vet Kjenner Anders og Jan-Erik. Vært bortpå der å kjørt en del ifjor, da jeg hadde FG! Lenge sia jeg har vært der nå Banen osv ser jo utrolig bra ut nå.
          Jørgen | Savage X

          Comment


          • Originally posted by Jon M View Post
            Ja denne funker og som jeg skrev tidligere så virker det som om det er i alu
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

            Comment


            • Originally posted by RCislife View Post
              Ja denne funker og som jeg skrev tidligere så virker det som om det er i alu
              Den er i alu ja.

              Men jeg synes originalhåndtaket er mer behagelig å holde i. Er så lett å gleppe taket med aluhåndtaket.
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

              Comment


              • HMM?
                MAn må jo betale med kort når man handle på rc racing
                Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                Radio: Spektrum DX8

                Comment


                • Noen du kjenne har nok kort elle paypal konto som kan hjelpe deg med å bestille dette.
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                  Comment


                  • Originally posted by Jon M View Post
                    HMM?
                    MAn må jo betale med kort når man handle på rc racing
                    ??

                    Behøver da ikke betale med kort, bare trykk på bankoverføring og du setter penger direkte inn på kontoen etter at orderen er i boks.....

                    Bare husk å merke innskuddet med ordrenr....
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

                    Comment


                    • Det skulle ha vært postoppkrav eller at det låfaktura med i pakken
                      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                      Radio: Spektrum DX8

                      Comment


                      • Originally posted by Jon M View Post
                        Det skulle ha vært postoppkrav eller at det låfaktura med i pakken
                        Unnskyld, ikke meninga å være spydig, men prøver du å være morsom??

                        Finn en annen butikk som selger på krita til gud og hver mann, uansett hva de driver med....

                        Dessuten startet vi med postoppkrav, men etter å ha fått over 70% av pakkene i retur fordi ingen hentet dem, så ble dette for dyrt.....

                        Alltid noen som ødelegger for andre dessverre..........

                        Dessuten er det myyyyyye lettere for de butikkene som tar over 300% bedre betalt for samme varen å gjøre slike ting, hvis du/noen ikke gidder å hente pakken så har de alikevel fått så godt betalt for alle de andre varene de har solgt at de ikke merker dette svinnet.....

                        For RC-Racing som prøver å holde prisene nede er det veldig merkbart hver gang slike ting skjer, derfor denne ordningen......
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • Denne ordning dere har nå er rett og slett helt i orden med de bra prisene dere fører. Og hvor mye bry er det å spør mor, far, mamma, pappa eller andre om å få låne bankortet for å bestille noe. Viss du ikke tørr å spør dem om det er du ikke verdig noe. Viss du må holde det sjult for foreldrene at du kjøper noe er det ikke bra. Og dette er ikke rettet mot deg Jon M, men alle som ikke har kort til å bestille over nettet med. Jeg har dette problemet selv at jeg ikke har kort til å handle på nettet med, men det hadde blitt dyrt viss jeg hadde hatt. Så det er bra at foreldrene styrer litt. Kom med kritikk viss det er noe som ikke stemmer av det jeg har sakt.
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                          Comment


                          • Det som e problemet er at moren og faren min ikke får lønn før den 20 November.
                            SÅ jeg skal bestile på torsdag i neste uke
                            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                            Radio: Spektrum DX8

                            Comment


                            • Originally posted by Jon M View Post
                              Det som e problemet er at moren og faren min ikke får lønn før den 20 November.
                              SÅ jeg skal bestile på torsdag i neste uke


                              DU er jaggu heldig som har foreldre som betaler for deg.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment


                              • De betaler IKKE d er jeg som betaler.
                                Men en av dem må jo ha penger på kortet for å kunne bestille.
                                Og jeg får 100kr i mnd og det er det jeg bruker på deler.
                                Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                                Radio: Spektrum DX8

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X