Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jon M View Post
    hvordan er best av Race Porta 27,2cc PRO MOD og Reed Porta 30,5 PRO MOD?
    Alle 30,5cc motorer er bygget på CY 2-bolta motorer, det være seg Race Ported eller REED Ported, vanlig eller PRO MOD....

Zenoah Race Ported/REED Ported 27,2cc PRO MOD er bygget på den nye 4-bolta G270RC fra Zenoah.

Zenoah Race Ported/REED Ported 27,2cc PRO MOD er de ultimate værstingene som kan leveres idag, ingen annen motor som RC-Racing kan levere er i nærheten av disse...

O`neill Brothers er ihuga HPI Baja fans, de kjører alle dette selv, samt at de sponser to HPI førere i statene. De er også ofte i sanddynene å kjører...de sier selv at dette var absolutt de mest x-treme motorene de noen sinne hadde kjørt......her prater vi power.....med disse motorene vant de alle konkurransene på Dunefest 2008 også. Mener dette er et av verdens største HPI Bajatreff....

RC-Racing sine 27,2cc PRO MOD motorer er ikke bare ported slik som alle våre konkurrenters motorer er, disse motorene har også en liten hemmelighet....(dette kan CrazyBeetle bekrefte..) ingen av våre konkurrenter har gjort dette, jeg har prøvd ESP sin lik motor, og den var ikke engang i nærheten av disse motorene....

Ser nå at dette ble litt vel mye PR, moderator har sin fulle rett til å slette dette innlegget.....
    sigpic
    Tlf 4691 0501

Comment

• Innlegget til Egon bør ikke slettes, det var rett og slett mye grei info der. Det er jo tross alt skrevet i en skravle tråd
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by Egon View Post
        Alle 30,5cc motorer er bygget på CY 2-bolta motorer, det være seg Race Ported eller REED Ported, vanlig eller PRO MOD....

Zenoah Race Ported/REED Ported 27,2cc PRO MOD er bygget på den nye 4-bolta G270RC fra Zenoah.
        Kommer det 30.5ccm motorer som bygger på G270RC etter hvert?

Originally posted by Egon View Post
        Ser nå at dette ble litt vel mye PR, moderator har sin fulle rett til å slette dette innlegget.....
        Det ligner da ikke deg å være så beskjeden!

Comment

• Originally posted by Lord_Helmet View Post
          Kommer det 30.5ccm motorer som bygger på G270RC etter hvert?
          Har nok en følelse av at CY bare komme etter mht 4-bolta sylinder...men har ikke fått dette bekreftet ennå...
          sigpic
          Tlf 4691 0501

Comment

• Nå mente hen sikkert om zenoah kommer med en 30.5 selv
            Robert Birkevaag 71 mod
            Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• det går rykter om at Zenoah skal lage 36mm sylindere.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
              alt under 1200 cc er en startmotor.
              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Hvor mange cc tilsvarer det?
                OTteknikk.com

Comment

• 29 evnt 30,5cc Det kommer an på om veiva er 28mm eller 30mm
                  sigpic
                  HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• Heihei!

Noen som vil gi en pekepinn på hvor man får/bør kjøpt ekstra skumfilter til Marder (Race) og luftfilterolje?

Ang. V-Stack: Denne f. eks.:

Den funker på standard luftfilter? Noen andre forslag?

Syns også at demperne på Marderen er i hardeste laget. Hvilken olje funker best på variert kjøring?

Takker hvis det blir svar :P
                    FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

Comment

• Originally posted by Massiv View Post
                      Heihei!

Noen som vil gi en pekepinn på hvor man får/bør kjøpt ekstra skumfilter til Marder (Race) og luftfilterolje?

Ang. V-Stack: Denne f. eks.:

Den funker på standard luftfilter? Noen andre forslag?

Syns også at demperne på Marderen er i hardeste laget. Hvilken olje funker best på variert kjøring?

Takker hvis det blir svar :P

sjekk www.Nortrading.no elelr www.micromonsters.no de har original filtere. eventuelkt den nærmeste hobbysjappa som selger FG:

velocity stacken du linke ritl passer ikke til det originale filterte du har på bilen.

hvis du skal an en velocity stack må du kjøpe et nytt filter også. RN runing filter kittet er da å anbefale.

kjøre med 200 FG olje bak og 3000 FG olje foran det funker.
                      blir demperne for mye legegr tralla seg på ryggen like fport som ei kose sjuk bikkje.
                      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                      alt under 1200 cc er en startmotor.
                      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkter.aspx?vareID=7097&itemref=1∏=FG-6464/05%20Foam%20filter%20oiled,%202pcs&kategoriID=1000 0

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                          sjekk www.Nortrading.no elelr www.micromonsters.no de har original filtere. eventuelkt den nærmeste hobbysjappa som selger FG:

velocity stacken du linke ritl passer ikke til det originale filterte du har på bilen.

hvis du skal an en velocity stack må du kjøpe et nytt filter også. RN runing filter kittet er da å anbefale.

kjøre med 200 FG olje bak og 3000 FG olje foran det funker.
                          blir demperne for mye legegr tralla seg på ryggen like fport som ei kose sjuk bikkje.
                          Var det 2000 FG olje du mente?

Hvilken luftfilterolje anbefaler folket? Kva tyckar man om Castrol sin skumfilterolje? (litt blanding av nynorsk, svensk og norsk ;P)
                          FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

Comment

• Jeg bruker Shell Advence Racing X 2-T olje som luftfilterolje og det synes jeg er helt perfekt

Comment

• Hei.
                              Burde jeg spare til en ny motor til bajaen (Reed Porta 30,5 Pro Mod)
                              Eller kjøpe brukt Fg Baja Buggy eller Fg Marder?
                              Går d mye deler på fg?
                              Jeg har kanskje råd til en brukt fg til bursdagen min i april hvist jeg får solgt noen ting
                              Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                              Radio: Spektrum DX8

Comment

• Spar til ny motor

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X