Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 9700,- kr

http://oles-rcshop.com/index.php?nr=...326&idkategori=
    Fredly Andre Andresen
    President of Østfold RC Truckers
    Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Whaat
      Er det reelt, er siden hans oppdatert!!
      Får jo aldrig svar når man sender mail til den sjappa der!
      men er den up to date.. er jo dette løp å kjøp pris da
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• jeg kjøpte ss'n min der for 7990 i vinter.. han pleier å kjøre noen gode deals han.. knall fyr spør du meg men så har jeg også bare hatt gode erfaringer med han.. ring å spør om prisen er reel eller om tilbudet er gått ut på dato
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Nå har jeg nesten bestemt meg for at jeg skal ha MCD Bajaen

Har jo altid hadd løst på MCD
          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
          Radio: Spektrum DX8

Comment

• Det er bra! Blir bra å få deg til bake til LS delen her.
            Blir stille uten deg...
            OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
              Nå har jeg nesten bestemt meg for at jeg skal ha MCD Bajaen

Har jo altid hadd løst på MCD
              har ikke du nettopp solgt en 5b rtr a? var det for no gæli med den siden du solgte den? hehe
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Nei.
                Er bare lei av HPI Baja, hadde jo tenkt å kjøpe fly, men så blei d MCD Istede
                Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

• Tror det blir en GROM 5T snart (hvis jeg ikke kjøper fly da..)
                  Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                    Nei.
                    Er bare lei av HPI Baja, hadde jo tenkt å kjøpe fly, men så blei d MCD Istede
                    Nais,da kan vi fære å CROSSE igjen! ^^ Ihvertfall der dem bygge..
                    Gratulerer igjen md ny bil Det blir kiing..
                    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Originally posted by RPM
                      Han ble lei av at demperstaga knakk..

Dere skulle bare sett samtalene vi har på MSN om Baja
                      HAHAHA,Ja det skulle dem sett..
                      Last edited by Adrian; 31 July 2009, 21:20.

Comment

• hehehe... det er derfor jeg kjøpte ss'n :P blant annet selvfølgelig.. demperbeina på rtr'n er 4mm tykke men 6mm på ss'n har ennå ikke klart å bøye et demper bein, har rivi filler av en demper men ikke bøyd den.. hehe

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                          hehehe... det er derfor jeg kjøpte ss'n :P blant annet selvfølgelig.. demperbeina på rtr'n er 4mm tykke men 6mm på ss'n har ennå ikke klart å bøye et demper bein, har rivi filler av en demper men ikke bøyd den.. hehe
                          Har ennå ikke klart det på min heller,synes også det er stor forskjell på SS demperne iforhold til RTR demperne... B.L.A kjente jeg det på Jon M sin men det kan hende fordi han hadde litt annen olje trur jeg..

Comment

• Hvor tykke er stagene på 5T?
                            O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                            Kthxbye

Comment

• det er ganske stor forskjell på rtr dempera og ss dempera.. så hadde jeg hatt rtr ville det vært en ting jeg ville oppgradert hvertfall

Comment

• Adrian: Mye rc prat ja, hehehe

Men sånne demperstag er jo ikke så dyr til Hpi Baja 161KR for to stk bake

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X