Originally posted by RamboEinar
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by RamboEinar View PostVell den rønner bil som du ser, den får litt mere luft under hjula.. hehe
Den starter lett og begynner å "løsne" merker jeg, har kjørt 4-5 tanker på den nå.
Men den kan fjuske litt når jeg gir ful gass, men går fint på tomgang.
Kan sikkert være pluggen, men har ikke flere nye å prøve, enda.
Legger ved et på bilder av pluggen etter jeg stoppa den i dag, så kan du se selvFg Baja Buggy 26ccHPI Savage x 4.6 2011 modell
YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!
Comment
-
Originally posted by sdiz86 View PostSiden det er flere som abonnerer på denne tråden så spør jeg om dette her for å få raskere svar:
Hvis det er noen som har en HIGHG FLOW MUFFLER fra en Baja 2.0 eller Baja 5T som de ikke har bruk for eller bruker kun til innkjøring så kan jeg bytte mine:
-Outerwears Skull Shock Cover og min stock eksos potte mot en slik(H.F.Muffler- En som er lite brukt/i god stand)
Bilder her:
LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed
Comment
-
Originally posted by Egon View PostDèt kan jeg bekrefte, dessuten nekter`n å høre når man prøver å fortelle ham at bilen går lean både nede og oppe......
Plutselig etter 2-3 dager kan han komme å spørre om jeg vet hvorfor bilen har vært så vanskelig å starte....den gikk for magert nede....
Noe han alleredet har blitt fortalt i 14 dager......
men det er jo litt morro å se abstinensene etter å få kjørt litt baja bygger seg opp i et fortvilet ansiktsuttrykk, eller hva VForce?Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port
Comment
-
Originally posted by jorgenms View PostJeg må le hver gang Ivers står og drar og drar i den snora si. At tungstarta = for lite bensin på L nåla lærte jeg første uka jeg hadde bajaen etter en liten telefonsamtale til Jan-Erik
men det er jo litt morro å se abstinensene etter å få kjørt litt baja bygger seg opp i et fortvilet ansiktsuttrykk, eller hva VForce?
hehe.. jeg skjønte jo at den gikk for tynt jeg også men den var nemlig ikke tungstarta før den dagen du snakker.. så slutt å være eplekjekk, jeg veit hvor du borå hva mener du med hver gang.. hehehe.. motora mine har alltid vært lett starta skal jeg si deg
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Originally posted by jorgenms View Posthjelper ikke noe at du veit hvor jeg bor for jeg er dobbelt så stor som deg :P så bare pass deg... hehe1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
Comment
-
Originally posted by stianmann View PostDa er jeg tilbake i rc-gamet med en strøken brukt baja 5b ss. Så nå skal du ikke føle deg trygg lenger ole.... hahaha
Velkommen tilbake
Gamlebilen din funker ennå denTekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Originally posted by stianmann View PostDa er jeg tilbake i rc-gamet med en strøken brukt baja 5b ss. Så nå skal du ikke føle deg trygg lenger ole.... hahahadu får bli med dit i dag så får vi se
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
Comment
-
Originally posted by Vforce jr View Posthehehe... jeg tar det som en utfordringdu får bli med dit i dag så får vi se
Hehe, det skulle jeg ha hatt med meg..
Prøve å handle no deler så jeg får kjørt litt også hvis det blir no på mandag..Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment