Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by SSboy View Post
Whaat
Er det reelt, er siden hans oppdatert!!
Får jo aldrig svar når man sender mail til den sjappa der!
men er den up to date.. er jo dette løp å kjøp pris da
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
jeg kjøpte ss'n min der for 7990 i vinter.. han pleier å kjøre noen gode deals han.. knall fyr spør du meg men så har jeg også bare hatt gode erfaringer med han.. ring å spør om prisen er reel eller om tilbudet er gått ut på dato1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Det er bra!
Blir bra å få deg til bake til LS delen her.
Blir stille uten deg...
Comment
-
har ikke du nettopp solgt en 5b rtr a? var det for no gæli med den siden du solgte den? heheOriginally posted by Jon M View PostNå har jeg nesten bestemt meg for at jeg skal ha MCD Bajaen

Har jo altid hadd løst på MCD
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Nais,da kan vi fære å CROSSE igjen! ^^Originally posted by Jon M View PostNei.
Er bare lei av HPI Baja, hadde jo tenkt å kjøpe fly, men så blei d MCD Istede
Ihvertfall der dem bygge.. 
Gratulerer igjen md ny bil
Det blir kiing..
Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
HAHAHA,Ja det skulle dem sett..Originally posted by RPMHan ble lei av at demperstaga knakk..
Dere skulle bare sett samtalene vi har på MSN om Baja
Last edited by Adrian; 31 July 2009, 21:20.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
hehehe... det er derfor jeg kjøpte ss'n :P blant annet selvfølgelig.. demperbeina på rtr'n er 4mm tykke men 6mm på ss'n
har ennå ikke klart å bøye et demper bein, har rivi filler av en demper men ikke bøyd den.. hehe
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Har ennå ikke klart det på min heller,synes også det er stor forskjell på SS demperne iforhold til RTR demperne... B.L.A kjente jeg det på Jon M sin men det kan hende fordi han hadde litt annen olje trur jeg..Originally posted by Vforce jr View Posthehehe... det er derfor jeg kjøpte ss'n :P blant annet selvfølgelig.. demperbeina på rtr'n er 4mm tykke men 6mm på ss'n
har ennå ikke klart å bøye et demper bein, har rivi filler av en demper men ikke bøyd den.. hehe
Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
det er ganske stor forskjell på rtr dempera og ss dempera.. så hadde jeg hatt rtr ville det vært en ting jeg ville oppgradert hvertfall1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment