Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by RCislife View Post
    Jeg kjører ver eneste dag Det er bare hvor gøy det er. Vi har ca 15 minus. Det tilsvarer rundt 25 minus i innlandet på grunn av luftfuktigheten. Og Bajan funker perfekt.
    Har du fått igjen 4PK`en nå da?
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Jeg fikk den igjen og problemet var det samme så ringt jeg og klagde igjen og da fikk jeg en ny radio og nå funker det helt topp
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Se hva O'neill driver på med.
        Click image for larger version

Name:	billet_topend2.jpg
Views:	4
Size:	36.9 KB
ID:	766282Click image for larger version

Name:	billet_topend.jpg
Views:	4
Size:	22.3 KB
ID:	766283
        Dette kan bli kult
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
          Hva er dette for noe http://www.hpibajaforum.com/forum/sh...ad.php?t=77576
          Enda ei VRC pipe

Er det noen som vet mer om dette så må det vere Egon...kanskje.
          As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
          Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• jippi da er vi nede på 30- ... lurer på når det skal bli vår jeg.... drittlei allerede
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• da er man ned i 10- her, noen som har anbefalinger hva jeg skal kjøpe?trenger nye outer drive axle. å i den sammenheng lurer jeg på hva og hvor jeg får kjøpt dette, bilen er en baja v2.0 med 26cc motor
              Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Originally posted by dj-m View Post
                da er man ned i 10- her, noen som har anbefalinger hva jeg skal kjøpe?trenger nye outer drive axle. å i den sammenheng lurer jeg på hva og hvor jeg får kjøpt dette, bilen er en baja v2.0 med 26cc motor
                Jeg ville kjøpt disse

Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

Comment

da er man ned i 10- her, noen som har anbefalinger hva jeg skal kjøpe?trenger nye outer drive axle. å i den sammenheng lurer jeg på hva og hvor jeg får kjøpt dette, bilen er en baja v2.0 med 26cc motor
                  Disse ligger og hos RC-Racing.. så slipper du vente tiden

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                    Disse ligger og hos RC-Racing.. så slipper du vente tiden
                    http://www.rc-racing.no/index.php?ta...ategory_id=410
                    passer disse på standard baja dogbones?
                    Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• De passer rett på ja
                      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                      Spectrum dx3s

Comment

• ok takker, tenkte jeg skulle ta å kjøre inn motorn på 1 tank på tomgang, men er litt skeptisk siden det er 10- ute, er det bare å kjøre inn eller vente til det blir varmere?

Comment

passer disse på standard baja dogbones?
                          Skulle du være usikker kan du jo ringe Jan-Erik 46910501 så får du svar med en gang

Comment

ok takker, tenkte jeg skulle ta å kjøre inn motorn på 1 tank på tomgang, men er litt skeptisk siden det er 10- ute, er det bare å kjøre inn eller vente til det blir varmere?
                            er bare å kjøre inn det.. visst du ikke får noe temperatur i motorn så bare skrur du L nåla litt inn..
                            du skal kunne holde fingeren på sylinderen i 4-5 sek, har du brennmerke i fingeren innen den tid så må du skru L nåla ut hehe
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                              Skulle du være usikker kan du jo ringe Jan-Erik 46910501 så får du svar med en gang
                              dem passer.. ikke noe problem.. phat dad akslinger passer da på orginale drivkopper så det skal være samme dimensjoner, bare lagd i annet stål og er litt annet utseende
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• takker for kjappe svar, må vell sende inn bestilling på litt deler, hvem er billigst på clutch og fjær til den?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X