Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wheelie med en PRO MOD 30,cc........in your dreams..

    Eneste måten du kan få til det på, er å kjøre i nedoverbakke...da hender det den kan få godt nok tak....
    sigpic
    Tlf 4691 0501

    Comment


    • Hmmm, merkeli, skal ikke være så vanskelig å få den opp, eg løfter snuten på 5b med en stock 23, og dom på rævven med asfalt dekk, og ikke altfor mye fuel i tanken.
      Mye alu på bilen din Vegard?
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • Det tenkte jeg ikke på nei, har du mye Alu på bilen din Vegard.....?

        (Ikke noe ironisk ment til forslaget ditt John Erling!)
        sigpic
        Tlf 4691 0501

        Comment


        • Stort sett en stock SS, utenom 30,5 promod, victory pro+ forsterket clutch og drivverk bakover. forresten støtdempertårnet foran, fordi den krasjet med den fremre skråveggen på en container i -20C. plasten sprutet i små deler.
          Dette er ingen klage Egon, det er et sabla spark i den, den går som et vilt dyr, med en gassglad kar med et digert glis ved radioen.
          Har testet den litt på bane sammen med andre LS bilern, men det må jeg si, dette har ikke noe på bana å gjøre. Hele langsida enten med paddlere for å få noe grep eller Hostile Nightmare ser den ut som en offshorebåt, med to lange kaskader av jord, sten eller grus, så det er bare å holde avstand. Ikke stå langs gjerdet å se på, blir det sagt når jeg kjører.
          I svingene blir den for sterk, og har veldig lett for å spinne rundt, selv med forsiktig gassfinger.
          Monsteret trives best i store grustak, hvor den kan hive sten større enn druer over 40 meter. Her har du rett ang wheelies Egon. Når jeg kjører ei stor bue så hender det at den reiser seg nedover. Om den da ikke spinner vilt, og sender ei sky med sand tilværs.
          Blir nok en bil til i vinter for litt mere banekjøring, men kan på alle mulige måter anbefale 30,5 promod om du aldri får nok krefter, for det får du nemlig her.
          5B SS 30,5 Promod, Victory Pro pipe+ at det rangler på med oppdateringer

          Comment


          • Husker du hva jeg sa Vegard.......jeg garanterte deg at bilen aldri kom til å gjøre noen wheelie, at du var laaaangt forbi dette...... LOL!
            sigpic
            Tlf 4691 0501

            Comment


            • Hehe, ser den Egon, men mener å huske at det var du som i en tlf samtale sa at du ikke skjønte deg på alle som lesset ned bilen med alu før en fikk tak i en frakkere motor, som igjen ringer deg å lurer på hvorfor bilen sin går som en dass
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                Hehe, ser den Egon, men mener å huske at det var du som i en tlf samtale sa at du ikke skjønte deg på alle som lesset ned bilen med alu før en fikk tak i en frakkere motor, som igjen ringer deg å lurer på hvorfor bilen sin går som en dass
                Ikke for å være frekk men heter han Mr-......?
                Det var en gang en Baja SS

                Comment


                • Originally posted by Hoa View Post
                  Ikke for å være frekk men heter han Mr-......?
                  Må bli Mr Skarnes da
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                    Må bli Mr Skarnes da

                    hehehe jeg leste teksten en gang til etter at jeg skrev, men det var ikke han jeg tenkte på. Ble litt opphengt i det "går som en dass"
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • Hehe lært et nytt uttrykk?
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • Originally posted by Hoa View Post
                        Ikke for å være frekk men heter han Mr-......?
                        Hm det kan ikke være meg du tenker på da Hoa . For jeg har nesten ikke noe alu på kjerra, men en 30,5 promod det har jeg
                        Har en HPI baja med en masse deler og div skruer på

                        Comment


                        • Originally posted by Hoa View Post
                          Ikke for å være frekk men heter han Mr-......?
                          Har Mr-Hansen vært å shoppa igjen ???
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Nå ble det veldig mye MR MR her
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                              Nå ble det veldig mye MR MR her

                              for å si det sånn så har faktisk han Mr jeg tenkte på svart
                              Det var en gang en Baja SS

                              Comment


                              • Ikke verst til å være en mandagskveld
                                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X