Jeg hadde en bakmontert VRC Victory, den varte i ca 5 minutter før den var bulket og bøyd. Jeg kunne tenkt meg å prøve en sidemontert Pro, men jeg vet ikke hvor mange skader som er rapportert på disse, eller om den vil funke med motoren min. Sendte mail til RC-racing, men der var det dårlig med svar å få, gitt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Comment
-
Har vært litt av en lærerik og nyttig kveld. har fått en kompis fra Elefun til å kjøpe seg 5B ss. Endelig en nabo som jeg kan leke med
denna ble satt sammen på 6t, så ikke mange minuttene siden den stod ferdig. Jaggu litt av et puslespill. men morro var det.
Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863
HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1
Comment
-
Beklager, mail er sendt......Originally posted by Rikky View PostJeg hadde en bakmontert VRC Victory, den varte i ca 5 minutter før den var bulket og bøyd. Jeg kunne tenkt meg å prøve en sidemontert Pro, men jeg vet ikke hvor mange skader som er rapportert på disse, eller om den vil funke med motoren min. Sendte mail til RC-racing, men der var det dårlig med svar å få, gitt.
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
beste puslespillet everOriginally posted by Mæjus View PostHar vært litt av en lærerik og nyttig kveld. har fått en kompis fra Elefun til å kjøpe seg 5B ss. Endelig en nabo som jeg kan leke med
denna ble satt sammen på 6t, så ikke mange minuttene siden den stod ferdig. Jaggu litt av et puslespill. men morro var det.
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Nye originalkarosseri fra HPI

HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment