Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by påsan 70 mod. View Post
    Du fikk bremsene i dag Beemer? fikk lyddemperen og bakfangeren i dag.Ps71 er dyktig ,så veldig bra ut den bakfangeren .Nå gjenstår bare litt boring og tilpassing så blir det bra .Tenkte jeg skulle prøve lyddemperen på TGN race potta og se hva som skjer .Takk for bytte .Håper du blir fornøyd også.


    Takker......
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • ja dette kan du.... du kan glatt få at 3-400 for disse fangera.... og kanskje du sku ha laget noen til og ha foran og...
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • ja nuh er bremsene testet og funnet ut at bremsene passer kjørestilen min... hehe endelig juhu
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • Originally posted by beemerworld View Post
          ja nuh er bremsene testet og funnet ut at bremsene passer kjørestilen min... hehe endelig juhu
          Ja var det noe tess? kan du anbefale det?

          Btw. nå må du se å få rævva i gir å få knipsa noen bilder. ikke feil med noen close-ups også
          Last edited by Mæjus; 27 February 2010, 18:02.
          Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

          HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

          Comment


          • Originally posted by Vforce jr View Post
            han solgte hele bilen.. ganske billig også egentlig.. 9k tror jeg for en ganske ny 5t med masse dyre deler.. ams bremser, turtle klutsj systemet osv.. så det er en heldig eier et sted som fikk en nice bil til en grei penge
            Ja så det stod til salgs på finn for en stund siden. prisen var jo etter min mening altfor billig!! men som du sier. han nye eieren var en heldig fyr!
            Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

            HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

            Comment


            • Originally posted by Mæjus View Post
              Ja var det noe tess? kan du anbefale det?

              Btw. nå må du se å få rævva i gir å få knipsa noen bilder. ikke feil med noen close-ups også
              hehe... ja disse kan jeg absolutt anbefale... ser det er mang i usa som bruker skunkworks bremser med wire... grunnen til dette er at de er mye lettere og få justert riktig.. er visst mange som har problemer med at hydrauliske bremser er av/på..... spes bra er det jo med programmerbar servo... (det har ikke jeg)
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • baja skunkworks bremser med wire

                her er bilder av bremser og link til de som vil ha sånne

                Attached Files
                Last edited by beemerworld; 27 February 2010, 19:54.
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • Originally posted by beemerworld View Post
                  her er bilder av bremser og link til de som vil ha sånne

                  http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.4613/.f
                  Huff. angrer på at jeg ba om bilder, for nå har du satt griller i hue på meg... må vel kjøpe meg det å! Ble jekli tøft det der ja. synes det så ut som du hadde punkt sveist inni hexen? stemmer det?
                  Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

                  HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

                  Comment



                  • Kan vel bare slå til på disse istedet(åsså heller late som prisen står i kr)....
                    Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

                    HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

                    Comment


                    • ja ikke sant.. hehe der er de av/på bremsene som alle plukker av igjen etter en stund.. hehe og i tilleg er de så dyre at det er helt latterlig... men inni hexen er det ikke punktsveist nei... er bare locktite og skruetuppen tenker jeg.. har satt inn m5 skrue og skive i stedenfor c klips vettu nså det er bare den du ser litt av
                      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                      Comment


                      • Originally posted by beemerworld View Post
                        ja ikke sant.. hehe der er de av/på bremsene som alle plukker av igjen etter en stund.. hehe og i tilleg er de så dyre at det er helt latterlig... men inni hexen er det ikke punktsveist nei... er bare locktite og skruetuppen tenker jeg.. har satt inn m5 skrue og skive i stedenfor c klips vettu nså det er bare den du ser litt av
                        Ja, hadde aldri giddet å gitt så mye bare for å kunne bremse litt bedre. da får det heller bare smelle
                        Okey, det bare så ut som d lå en sveiseperle der, men er sikkert bare trøtt
                        Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

                        HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

                        Comment


                        • da får du legga deg da vettu ... skal det jeg nå tror jeg .. må opp og klippe 120 sau i morgen tidlig.. så regner med at noen timer på øyet er lurt...
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • nå er jeg imponert... bestilte meg angled shredstack til bajan på daves på torsdag og i dag lå den i postkassa gitt... og dette va kun med 7 dollars frakt.. så nuh skal jeg se om det ikke blir litt enklere og få på filterne mine her... har irrintert meg lenge nå..
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • Originally posted by beemerworld View Post
                              nå er jeg imponert... bestilte meg angled shredstack til bajan på daves på torsdag og i dag lå den i postkassa gitt... og dette va kun med 7 dollars frakt.. så nuh skal jeg se om det ikke blir litt enklere og få på filterne mine her... har irrintert meg lenge nå..
                              Det er sikkert fordi summen for stacket og frakten var såpass lav at det ikke blei masse toll opplegg
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • ikke vet jeg.. tok 2 uker sist og da var det endra lavere verdi... neimen om jeg vet
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X