Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
bulkhead'n funker kun i alu desverre, det var det første jeg røyk på min den gangen den var ny
det var riktignok vinter men.. den får mye juling
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Men kjære deg da mann! du må da spørre delelageret her førstOriginally posted by beemerworld View Postser jaggu ut til at jeg må bestille meg noe plastikkdeler og gitt ... bulkheadn min er kaputt øvre bærearmen er myk i innfestinga...
men har bestilt på ah
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
-
Originally posted by Egon View PostFa.. Petter, nå husker jeg at jeg har glemt å sende med noe til deg ikke sant....

Send meg et pip når du er klar til å kjøre inn så skal jeg lose deg igjennom...
Den er grei vet du, shit happens
Ringer deg når jeg er klar.
Går det greit forresten og kjøre inn når det er godt på minussida
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Originally posted by Gizzly View PostMen kjære deg da mann! du må da spørre delelageret her først
vil da ikke mase på deg for hver minste lille dritting... men har du ?? trenger den delen der de øvre bærearmene er festetmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Hadde selv ingen problem med å knekke 3 stk ved ca -12......så hold deg under 10 iallefall.......motoren skal/må ha en viss varme, og med å stå på tomgang i -10 blir det ikke store varmegangen.....Originally posted by ps71 View PostDen er grei vet du, shit happens
Ringer deg når jeg er klar.
Går det greit forresten og kjøre inn når det er godt på minussida

Og hva du enn gjør; hør ikke på hvis noen da forteller deg at det bare er å kjøre den litt magrere......
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment