Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vforce jr View Post
    ooooo.... fornøyd med den så langt eller? jeg er så spent på hva du syns

    er meget spent... men den motorn virker tight assa... meget thight.
    mangler litt deler til bilen før testn gleder meg ... den er nyoppusset da ..slik at den matcher bilen min
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • Desert rat og undertray er bestilt... må ha ny body... vw blir til sommern tenker jeg... må spare litt først og handle litt viktigere ting først...
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • Originally posted by beemerworld View Post
        Desert rat og undertray er bestilt... må ha ny body... vw blir til sommern tenker jeg... må spare litt først og handle litt viktigere ting først...
        Her er sparekontoen tømt og postkassa sprengt
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • for og si det sånn har jeg brukt mer på rc enn det jeg faktisk har tjent ..de siste 2 uker takk gud for bi-inntekter
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • Originally posted by beemerworld View Post
            for og si det sånn har jeg brukt mer på rc enn det jeg faktisk har tjent ..de siste 2 uker takk gud for bi-inntekter
            Ja det er fort gjort og bli hekta på det greiene her
            Håper du blir fornøyd med den nye motoren da
            og alle oppgraderingene

            De desert rat bodyene er rå, brodern har ett sånt på sin bil og det ble mye stiligere
            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
            Spectrum dx3s

            Comment


            • fikk begge deler av mustit for 549 kr,- både karosseri og undertray ... det tru e er styggbillig
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • Originally posted by beemerworld View Post
                er meget spent... men den motorn virker tight assa... meget thight.
                mangler litt deler til bilen før testn gleder meg ... den er nyoppusset da ..slik at den matcher bilen min
                selvfølgelig er den tight jeg har da ikke sitti og jugd kompresjonen blir ennå bedre når det kommer litt smøring inni der

                få no bilder a.. og ikke glem å si ifra når du har testa den gjerne på sms.. hehe..
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • det skal jeg gjøre og bilder kommer ... den ser akkurat ut som 23ccn min nå da sølv kappe med røde prefilter på snora+luftfilterog under motor... har satt på alu clutch holder og turtle girplate.... skal inn med nye lager i hele drivlina.... nr mitt er 47444839... hvis du sender meg ei mld kan keg ta et bilde sånn som bilen står nuh
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • har nr'et ditt jeg.. tror jeg sendte deg tracking nr'et på sms men kan da sende en igjen gratis meldinger.. hehe
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                    Comment


                    • jaja nuh har du fått bildene da.. hva syns du... legg de gjerne ut her på forumet
                      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                      Comment


                      • bildene var nice dem kunne ikke se at det var gamle motoren min men jeg bare gleder meg til å høre hva du syns om den når den er prøvekjørt jeg
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                        Comment


                        • er ikke rart det... motorn di fikk seg en liten striptease.... og ble påkledd deksler fra en cy fuelie 23cc hehe måtte jo matche resten av bilen.. men jeg kan bekrefte at det er motoren din
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • hehehe.. thats goodie thats goodie thats gooooood
                            se å få starta børsa nå
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • håper det kommer deler i morra... oghåper det blir litt mildere--- har krøpet under 15- her nuh
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • noen her inne som vet hvor jeg kan finne skruer og disse spesialskivene til og eliminere c clip i framhubba mine??? vært greit og fiksa dette når jeg likevel må skifte lager
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                Today's Birthdays

                                Collapse

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X