Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • det er bare 34 mil, etter en helgetur til tyskland så er jo det bare småsaker ta no bilder av hvordan forholda er da
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • jaggu... vet at selve sandhaugen er bra... men litt snø i bunnen osv må man regne med på 600 moh tenkte jeg skulle prøve og få orna med en liten filmsnutt
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • så løøøøp å kjøøøør
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • venter på toyokiller skal få lada batterier... må ha med mcd monstern og vettu
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • hehe.. ja da får han få finga ut av. . . . . . . . . . sitter å venter på filmsnutt her
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Originally posted by beemerworld View Post
              hehe..... fargehandel??? trodde du måtte til hustfliden eller noe sånt jeg... er jo sånn farge man bruker til og farge klær med man skal bruke

              fant noe greiet på www.prosal.no noen som vet om dette kan funke eller???
              Leste litt på et annet forum og de brukte dette
              Get the best deals for RIT Dye at eBay.com. We have a great online selection at the lowest prices with Fast & Free shipping on many items!


              Var visst det eneste som funket bra.

              Her er det noen bilder av ting folk hadde farget..
              2,560 people who will attend the events learn more 24 clubs from around the world learn more 360 artists have already been announced in the festival program learn more 4 speakers will share their algorithm for achieving great musical heights learn more Facts Festival of Radio-controlled Model Fans “Road to Records” 2022 4 June 2022 […]
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • en liten filmsnutt---------------------------

                etter en halv tank sku vi ta opp film resultatet ble

                dempertårn
                risers foran
                1 demperstag foran
                servohorn
                og 1 bittelitt bøyd dogbone hehe.... men uansett her er film

                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • Ble litt justering i fronten det gitt

                  Så ut som et knallbra sted og kjøre da
                  Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                  Spectrum dx3s

                  Comment


                  • blir bedre når resten av snøen drar sin vei..... og når vi får tatt den årlige steinplukkinga ...
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • Hjelper og få bort litt stein ja, skal se om ikke all snøen er borte i sandtaket her også så blir det litt gassing i morra tenker jeg...
                      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                      Spectrum dx3s

                      Comment


                      • er bare ca 1 % av grustaket som ble brukt i dag...
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • hehe.. du traff den sand hauen oppi der rimelig hardt ja
                          kjøpe sånn her nå da http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.4617/.f

                          en annen ting, hvilket språk var det på slutten der, hørtes absolutt ikke ut som oppdalsk
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                          Comment


                          • det er vel sånn lett blanding atagelig... jeg er utfløtta brumunddøl jeg serru.. må bruke opp 1 dempertårn til da før jeg investerer i nytt... har forresten kobla ut bremsene foran nuh... de satte seg bare fast i den bløte sanda... tok av skivene bare så får resten sitte på plass til jeg evt skal kjøre bane... er greit med en 3 minutters jobb i mellom at vette
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • visste seg og at bilen ikke gikk på mer enn 1/2 gass da servoarma hadde tanna ut slik at den skled frem og tilbake
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • må vel legge inn bestilling hos jan erik nå tenker jeg...
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                Today's Birthdays

                                Collapse

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X