Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ja.. er en sånn en ja... sku hatt meg en jeg da... kjedelig og betale så inni gamperævva my i frakt bare for den..
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • send meg pm da hvis du vil selge meg en.... hehe
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • jeg har vært ute å lekt i hele dag, derfor jeg ikke har svart men vi har jo teksta litt så jeg regner med at det har ordna seg
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • neei har egenlig ikke gjort det da men hehe stresser ikke i dag jeg serru...
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • hehehehe.. nei ølen er viktigst i dag tipper jeg men jeg tror du like gjerne kan bestille de linka samtidig som du tar no annet, koster meg mere å sende den enn det den koster ny vøtt
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • har bestilt ... men ble nesten 400 kr for de to der med frakt .... brrrrr men drit i det jeg må ha
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • Koster ca 190 kr ikludert frakt fra elefun da.
                Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

                Comment


                • ja men må ha de plastikk endene og og de er i eget sett.. 363 kr inkl frakt og oppkrav

                  visaen min er ikke god i disse dager ... lurer på om det skyldes varmgang
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • Originally posted by beemerworld View Post
                    har bestilt ... men ble nesten 400 kr for de to der med frakt .... brrrrr men drit i det jeg må ha
                    400 spenn??? er det med personlig oppmøte fra levrandør heller.....
                    Her 159kr + 29 i frakt....
                    http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=11544&i=1&

                    Edit: posta samtidig der gitt
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • Jepps,var di eg tenkte på
                      Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

                      Comment


                      • var jeg som hadde kikka litt feil gitt hehe mrgreen... jaja påske er det likevel da schkåååållllll
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • ahhhh bærearmene mine blir rosa..... faen ...
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • Originally posted by beemerworld View Post
                            ahhhh bærearmene mine blir rosa..... faen ...
                            Nok en bil med høy mobbefaktor
                            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

                            Comment


                            • om jeg så skal koke de til i morra kveld så skal jeg ikke ha rosa armer ..... fuck assa.. kjøpte knallrød farge ... hvor lenge skal detta stå da mon tro
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • Har ikke peiling på hvor lenge det skal stå, er bare og prøve seg fram....
                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X