Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan du ikke slenge noe snø utpå der og vanne litt da, så får du jo en skikkelig såle med is......
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • da blir det isbrann er jeg redd... hehe blir nok bare parkeringsplass heretter gitt.. hvis det da ikke kommer en meter snø at... it could happen... heh

      har forresten vært inne på tanken og selge eller bytte bilen mot 5t jeg nå men .. hmmm tenke litt løstinn på 5t ..
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • Skulle ikke du ha boblekaross da???
        Er vel evt bare og bygge om 5b din.

        Holder meg til 5b jeg altså, er jo helt latterlig dyre de karossene til 5t.
        Syns 5b ser bedre ut også
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • kan vel bare si at jeg tenker høyt.. hehe ..
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • Originally posted by ps71 View Post
            Skulle ikke du ha boblekaross da???
            Er vel evt bare og bygge om 5b din.

            Holder meg til 5b jeg altså, er jo helt latterlig dyre de karossene til 5t.
            Syns 5b ser bedre ut også
            Har du råd til denna hobbyen, så har du råd til et sånt karrosseri også Du må ikke tro at disse knuser som glass heller da. skal en del til! Dessuten sparer du mange andre deler som står utsatt til på en 5b `å en anna ting som er bra med T`en er at di i 90% av tilfellene ved et velt, lander de på hjula igjen. Sparer en del labbing
            Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

            HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

            Comment


            • Kan bruke pengene til andre ting enn karrosseri da vettu
              Har satt på den delen fra 5t som står over taket så da lander 5b også ofte på hjula

              Men som sagt hadde jeg likt 5t bedre enn 5b så hadde jeg vel kjøpt den isteden
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • Originally posted by ps71 View Post
                Kan bruke pengene til andre ting enn karrosseri da vettu
                Har satt på den delen fra 5t som står over taket så da lander 5b også ofte på hjula

                Men som sagt hadde jeg likt 5t bedre enn 5b så hadde jeg vel kjøpt den isteden
                Hehe, ja detta er jo en evigvarende diskusjon Ja den delen der er jaggu ikke dum. ikke bare er den grei ved et velt, men også ett godt bærehåndtak
                Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

                HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

                Comment


                • Ja den delen er et must synes nå jeg da, og multifunksjonell

                  5b vs 5t er jo egentlig bare et spm hvem en liker best og se på, bortsettfra det så er jo bilene omtrentlig helt like...
                  Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                  Spectrum dx3s

                  Comment


                  • blir nok og bygge om tenker jeg... og plassere boblekarosseriet oppå der... men tenkte bare i retning alle karosserifestene og heldekkende outerwear.. syntes det var en fin ide
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • Originally posted by beemerworld View Post
                      blir nok og bygge om tenker jeg... og plassere boblekarosseriet oppå der... men tenkte bare i retning alle karosserifestene og heldekkende outerwear.. syntes det var en fin ide
                      Ja ingen dum ide! den blir jo knall rå med det karosseriet!
                      Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

                      HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

                      Comment


                      • jau det blir nok bra.. men sparer nå for tiden.. er en smule lite med penger ... er myyye utgifter vettu
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • rart om det ikke kommer karosserikonverteringssett fra hpi snart og.. venter på ombyggingsett til savage og... savage 5t skal jeg ha meg.. men ikke til 9 laken
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • Originally posted by beemerworld View Post
                            rart om det ikke kommer karosserikonverteringssett fra hpi snart og.. venter på ombyggingsett til savage og... savage 5t skal jeg ha meg.. men ikke til 9 laken
                            det finnes konvertering kit for å gjøre om 5b'n til 5t... men neimen om jeg er kar til å finne det.. gissly veit hvor
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • joa.. men han hakke vært her inne på 3-4 uker tror jeg
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • noen der ute som har 4mm demperstenger bak??? 1 stk..
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X