har familien min i brumunddal jeg ... så jeg kommer og kjører .. garantert... men du får komma oppover i grustaket og stranda du og... ser ut til at det blir en del folk ....
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
Originally posted by beemerworld View Posthvor mye lyd vil lyddemperen fra ddm redusere dominator pipa mi egentlig?? 5 eller 50% er det stor forskjell???
Med den raceported motoren så virker lyddemperen dårligere enn det den gjør på en stock 26cc f.eks, men det hjelper myyyyyyyye.
Mest fordi du slipper den jæ.... knatringa.Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
har sikkert en del med slangen som blir brukt og.... bestemte meg for og kjøpe den sidepipa på forumet her ... men fant ut at det blir mye billigere og ta den inn fra daves...
og når det gjelder lyden så ble den mye verre med raceport motor jamcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
angående sporing av pakker fra ddm
har sporingsnummer men finner ikke ut hvordan jeg kan få sporet pakka
i statusfeltet sår det nå billed.... hva i svarte skal det bety da??Last edited by beemerworld; 6 February 2010, 20:55.mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
tenkte en 15 meter lang en som jeg kan ha i en like lang pisk oppi lufta slik at lyden er oppi der hahahahaahh det hadde vært et syn hahaOriginally posted by ps71 View PostSpiller egentlig ikke så stor rolle hvor lang slange du bruker,regner ikke med du skal ha en kveil oppå bilen da
Men det er litt hardere gange på de raceporta motorene ja....mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
27,2 raceport m std eksos
jeg har testa dette i dag ... måtte bare ut og kjøre litt bane i dag og .. og ettersom domen min er på vei til stavanger så måtte jeg ty til std potta..
fungerte da greit nok på glattføre da... men gikk ikke fælt akkurat... men det var morro og få testa da
mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment