Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Næææh tror du det da har "pittelittegrann" mer å gå på din enda serru
    Men til din bruk hadde jeg annbefalt en 30.5
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• ja moment må man ha... + litt mere fart enn med 23n .. er jo disse som mopeda så går de jo fortere jo større borring man har
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Hvis ikke kan du jo bygge din egen motor bestående av dette

Crankcase ca 600kr

Mulig de har denne på rcracing også men fant den ikke på siden

Sylinderkit og veiv 1399kr

Evt gasser 550kr

Også pakningsett da 75kr

Veivlager ca 150kr

Tetninger ca 40kr

Så setter du bare over de delene du mangler fra den motoren du har nå.

Tror dette blir et bra oppsett. (Håper virkelig det for jeg har bestilt ett slikt sylinderkit selv)
        Last edited by ps71; 20 January 2010, 22:01.
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

Comment

• synes nå det er litt snodig at 4 bolt kit er billigere enn 2 bolt jeg da tilsvarende i 2 bolt koster 2000,-

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
            synes nå det er litt snodig at 4 bolt kit er billigere enn 2 bolt jeg da tilsvarende i 2 bolt koster 2000,-
            Lav dollarkurs og heftig prutig fra jan erik tenker jeg
            Spectrum dx3s

Comment

• hmmm... ingen dum idè det der assa ps71.. kommer ikke så ille ut av det mener jeg.. blir jo seff dyrere enn brukt men så er det også nytt da

men dere må huske på at det ikke følger med oil seals og eventuelt zero drag seals på det veivhuset da gutær + veivhus lager
              Last edited by Vforce jr; 20 January 2010, 21:55.
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

hva vil dere anbefale av kit til motorn min??? 30,5 eller 27,2 er liksom ikke helt sikker på hva jeg vil ha... har rett og slett ikke råd til promod så det er ikke aktuelt.. men synspunkter er fint ,,,

30,5 race port 2 bolt kit + w813+zero drag seals +ceramic lager og nye tetninger kommer seg på 3200,- ca er dette en ok combo??? eller passer 27,2 bedre i bajan

her har jeg da satt opp en combo til 2 boltn. da
                og da bruker jeg en av bunndelene jeg har... dumt ikke 4 bolt sylinder passer på 2 bolt blokk

Comment

og da bruker jeg en av bunndelene jeg har... dumt ikke 4 bolt sylinder passer på 2 bolt blokk
                  er sånn ca der du havner med det 4bolt kittet også.. kittet er billigere men du må ha 4bolta veivhus i tillegg.. havner på 3500 tipper jeg
                  1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                    hmmm... ingen dum idè det der assa ps71.. kommer ikke så ille ut av det mener jeg.. blir jo seff dyrere enn brukt men så er det også nytt da

men dere må huske på at det ikke følger med oil seals og eventuelt zero drag seals på det veivhuset da gutær + veivhus lager

Sånn da tror jeg alt er med og det med zero drag seals får man vel egentlig bare satt inn på den siden som clutchen står, da det er tett lager på andre siden
                    Spectrum dx3s

Comment

Mener Jan Erik sa at det sylinderkittet skal ha en 771 gasser
                      Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                        Mener Jan Erik sa at det sylinderkittet skal ha en 771 gasser
                        det er mye mulig d .. men den raceport 30,5 motorn på bordet oppi vegen her står det 813 på --- er jo alltid en fordel med acc pumpe

Comment

• de 30,5 motora som er levert komplett, altså ikke kit er det alltid 813 på.... jan erik har sikkert en god grunn for at sier at det skal være en 771 på den

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                            Sånn da tror jeg alt er med og det med zero drag seals får man vel egentlig bare satt inn på den siden som clutchen står, da det er tett lager på andre siden
                            huh??? tett lager?? offer det?? hvordan skal det lageret få smøring visst det er lukket/tett?

Comment

det er mye mulig d .. men den raceport 30,5 motorn på bordet oppi vegen her står det 813 på --- er jo alltid en fordel med acc pumpe

Mistet nærmere 2rpm på topp med 813 sa han, men dette kan han svare på hvis du ringer han.
                              Og den motoren trenger vel ikke noen aks pumpe, er mer enn nok i bunn der fra før av med en dominator.
                              Brodern har nemlig det kittet..
                              Har riktignok byttet til propipa han nå da...
                              Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                                huh??? tett lager?? offer det?? hvordan skal det lageret få smøring visst det er lukket/tett?

Det står to lager på den siden og det ytterste er tett mener jeg

Sjekk her og klikk på owners manual
                                Spectrum dx3s

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X