Er det ikke slik at man må bytte de hullskivene når man bygger om fra rtr diffen, til SS diffen.. mener å ha lest det et eller annet sted at de er forskjellig... Husk å skift de foringene med lager når du først har diffen oppe...
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
de hullskivene må byttes ja,, de er med i settet de ... og har allerede bytta til lager i stedet for foringer.. komplett teamfasteddy lagersett i hele bilen min... var gått 3 liter ca de lagera så de pakka jeg opp igjen og monterte .. ble iallefall skikkelig sperre med den 120.000 wt diff lock oljen
og de hånddukene ble med fra sykehuset ..da de er korthåret og gode og skru på.. små er de og .. er liksom ikke att mye plass i verktøykassa med en diger badehåndduk..
denne uka blir dedikert til justering og oppsmurning av bil ... alt skal være 100% til vårtreffetmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
den "start" knappen du snakker om kan kobles til og funke på Bind eller AUX porten, og den vil gi servoen en 45graders input(om man kan kalle det det) prøvde min for ei stønn sia for og se hva utslag den gå mtp DIG på crawler, og den gir røfflig 45graders utslag.
burte jo være nok til og styre en killswitch av no slag
Sverre Finnerud '83 modell
FF4 Shafty Crawler med masse snadder
frekvens 2.4ghz
Comment
-
det jeg er spent på om giversignalet gir riktig retning på killswitchen. slik at bilen stopper... er derfor jeg tenkte at kanskje en eller anna tullingen har kunnet teste detee for meg ..hvis det ikke funker blir det og kjøpe seg ny radio sikkertmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Hva skjedde nå da?????Originally posted by beemerworld View Postmotorhavari igjen... nå er sparegrisen tom og motorn er ferdig... blir nok bare løpegutt under treffet i år jeg gitt .. men blir morro og se likevel da
Så det på den andre tråden, det var jo dritkjedlig da..........Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
toppakninga slo lekk og sand kom inn i motorn .. sylindern ser sånn brukbar ut .. men alle lager osv må skiftes + nytt pakningssett og seals og stempelkit .. så begynner og se på om det faktisk er verdt og koste på noe mer på denna maskina hermcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
da er alle deler rengjort og forseglet slik at all sand er eliminert.. skifta diaphram i gassern og blåst rent alt .. sylinder blokk og div anna småtteri har blitt kjørt i oppvaskmaskina på 70 grader og ewr skinnende rent .. nå skal alt få stå og tørke før det blåses rent 2-3 ganger til for og få bort sandpartikler .. slik at jeg er sikker på at alt er borte .. så er det bare og sette seg tilbake og vente på deler fra rc racing ... spekulerer på og kutte ut zero drag seals .. tror motorn er tettere uten disse??? noen som vet???mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment