hadde vi klart å stille 11 stk til feks NM på lørenskog kunne vi kjørt hvert vårt team eller enda bedre 22 stk hehe. det begyner jo å bli noen nå som har kjøpt seg bil
Espen Tamiya
Magnus Tamiya
Trygve Tamiya
Tore Tamiya
Thomas Tamiya
Arild Tamiya
John Henning Tamiya
Noen andre som har f1 bil som skal kjøre i sommer?
Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Når du snakker om team, kanskje vi burde lage et system for å finne ut hvilken team som er "ledige"? Samme for meg hvilket team jeg har, så lenge ikke alle andre har det samme
Når du snakker om team, kanskje vi burde lage et system for å finne ut hvilken team som er "ledige"? Samme for meg hvilket team jeg har, så lenge ikke alle andre har det samme
hadde vi klart å stille 11 stk til feks NM på lørenskog kunne vi kjørt hvert vårt team eller enda bedre 22 stk hehe. det begyner jo å bli noen nå som har kjøpt seg bil
Espen Tamiya
Magnus Tamiya
Trygve Tamiya
Tore Tamiya
Thomas Tamiya
Arild Tamiya
John Henning Tamiya
Noen andre som har f1 bil som skal kjøre i sommer?
ok, så det er Tamiya som fortsatt er raskest ser jeg ut i fra lista.
Min lille FGX med meg som sjåfør vil vel strengt tatt ikke ha en sjanse, men jeg kan jo kanskje være listefyll....
Skulle bare hatt en 21.5T motor som var godkjent slik at jeg kan være med. Har RCLand noen tilbud på det utover??
Har jo 17.5T som må byttes ut
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
ok, så det er Tamiya som fortsatt er raskest ser jeg ut i fra lista.
Min lille FGX med meg som sjåfør vil vel strengt tatt ikke ha en sjanse, men jeg kan jo kanskje være listefyll....
Skulle bare hatt en 21.5T motor som var godkjent slik at jeg kan være med. Har RCLand noen tilbud på det utover??
Har jo 17.5T som må byttes ut
FGX'en er absolutt kompatibel! Tamiya'en er dog enklere å få til å gå fort!
Jeg skal kjøre med Williams etterhvert, Magnus er vel også keen på det
jeg la inn caterham men f1paintlab skal lage Bar Honda klistremerker til meg så blir nok det
Får du med et ark til meg? (skal på et hylleklenodium)
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Comment