Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har dere noen tips og triks til M-03?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    hihi
    De balanseringskablene jeg har kjøpt er merket omvendt men kablene blir riktig.
    Artig påfunn.

    LiPo Cut-Off er død.....men ESC'n til zabbe og motoren hans ser ut til å fungere ok.
    Da begynner jeg å nærme meg.

    D aer bilen satt sammen. Alt fungerer.
    Så jeg tenker jeg "bare" skal fikse ledninger til motoren og smøre opp diffen så er bilen klar for onsdag den 19. desember på RC-Land.
    Last edited by NoBrainer; 14 December 2012, 11:21.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #32
      har du brent den og?! her har du en maken: http://rc-deler.no/index.php?route=p...product_id=893
      living in the fast lane

      Comment


      • #33
        Knall, ny bestilt.
        Kan fint kjøre uten da...Men jeg synes det er greit med en slik sikring.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #34
          Har dere noen tips og triks til M-03?

          Kjekt med litt lipo sikring.
          living in the fast lane

          Comment


          • #35
            psst. På fb sidene til eikerRC, diskuterer de vekt på front-støtfangeren. Kunne det vært noe?
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • #36
              De har sikkert mye mere erfaring enn det jeg har. Etter å ha veid min M-03 så kom jeg til konklusjonen at jeg ikke trengte noe mere vekter noe sted før jeg har fått kjørt den litt.
              Har sett et par steder at de har litt vekter forran og enda mere bak, men om jeg trenger det vites ikke.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #37
                Vekter foran? Den diskusjonen har jeg ikke fått med meg. Har bly bakerst på bilen jeg.
                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                Comment


                • #38
                  Ser at man lager vekter som passer inn mellom "støtfangerene" forran og bak. Slik at de bare skrues på.
                  Større vekt bak enn forran.
                  Men ser ikke helt poenget før jeg får testet litt seriøst.
                  Jeg tenkte vekter for å balansere bilen sideveis, men fant ut at det ikke var noe stort poeng med min.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • #39
                    Da mangler jeg bare litt batterier så er bilen klar for test på RC-Land til onsdagen.
                    Motoren er renset og smørt opp. Da den så ut til å ha vært kjørt ute.
                    Bilen rulle fint og står fint på gulvet.
                    Justert styrestag slik at bile går rett...


                    Click image for larger version

Name:	000815.jpg
Views:	1
Size:	41.3 KB
ID:	779684

                    Click image for larger version

Name:	000855.jpg
Views:	1
Size:	41.8 KB
ID:	779685

                    Det er orginal diff, som jeg ikke orket å kjøre noe med da. Den burde sikkert hatt noen form for fett i seg som var litt seigere enn orginalt.
                    Har Tamiya TEU-101BK og en PowerHD 120 servo. Fullt kulelagret og Tamiya TRF M-Chassi dempere. Harde fjærer forran og medium bak såvidt jeg husker.
                    Nå sitter det 25 bak og 40 forran av dekk.
                    Har laget noe plastgreier for å feste bryteren, samt for avstandstykke til batteriet slik at det ikke beveger seg så lett.
                    Har laget avstandstykke mellom karosserifestene bak, slik at de ikke beveger seg så lett.
                    Loddet motoren til ESC.

                    Skal bli artig å se om jeg klarer å kjøre nå som jeg har fått så mye trening med Mini-Z.
                    Transponder sitter i, så da skal det bli artig å se rundetidene mine.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #40
                      Looks knall!

                      Du kommer til å føle at du har fryktelig god tid, i forhold til Mini-z. Samtidig som bilen oppfører seg helt anderledes
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • #41
                        så skal jeg prøve å ikke ødelegge for mye på rundetidene dine Lasse.
                        living in the fast lane

                        Comment


                        • #42
                          Kjør som du vil. Så blir det mitt problem å unngå deg...

                          Fikk ny LiPo Cut-Off i går, ser at balanseringskablen min er helt feil. Så jeg må fikse kabel før jeg får brukt Cut-Off'n.
                          Håper jeg får fikset det til i morgen, så slipper jeg å være bekymret for akkurat det.

                          Har fått veldig lyst på skoda karosseriet, etter at jeg har skrudd på en slik en i noen dager. Det var skikkelig kult.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #43
                            Re: Har dere noen tips og triks til M-03?

                            Har en haug med løse 2s balanseringskabler. Kan ta med par stk. i morgen hvis du vil.
                            living in the fast lane

                            Comment


                            • #44
                              Det hadde vært knall.
                              Så slipper jeg å lodde.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • #45
                                Skoda'n er kul. Hvis de har sånn to stk pakke på rcmart, så kjøper jeg det ene av deg
                                Lykke til med kjøringa i morra!
                                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                                -
                                Röhrl

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X