Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor selges det kyosho deler? trenger noen deler til alpha bilen.

Comment

• siden du bor i bodø kan vel du bare dra på smått & rått? hvis du tenker på nettsider så er det få som selger deler til kyosho
      OooGøran j.BorkamoooO
      OooRacer SavvyooO

Comment

• ja huff :\

er så skammelig dyrt på Smått&Rått i Bodø. men skal teste med en annen bil jeg har, kanskje delene passer. hvis så kan jeg jo bare kjøpe de : )

Comment

• åja. pinione fra en sintech bil passet alphan!

men for en tragisk bil! er fan ikke ETT kulelager i bilen og den er dårlig byggd.

må nesten demontere hele bilen for å få ut fremdiffen!
          Last edited by action; 30 July 2008, 01:12.

Comment

• Pure

Hadde en sånn bil en gang i tiden, men ga den opp, fordi den hadde ikke lyst til å starte, trur den blei sykt varm... og døde ut hele tiden... Detter var etter innkjøringen jeg hadde gjort. Prøvde å justerebensinskruen godt, men det nyttet heller ikke, fikk levert den til reklamasjon. Da det ikke fungerte for meg...
            Nå har jeg lyst til å prøve nitro igjen, men er usikker på bilvalg, tenkte på en HPI RS4 eller hva den nå het

Comment

• tja.. fikk en delebil av en venn som var lei av sin PTA3. tenkte først å bruke den som delebil.. men fant ettervært ut at denne skulle ødelegges. Det jeg gjorde var å plassere min gamle STS .30 i den + HPI polished pipa(med deflektor som stakk ut av taket på karroseriet... Fant frem noen slicks og lagde dem til piggdekk. Så var det fritt frem på skøytebanen!!! OG det gikk som et helvette!!! låste differ og høg giring til on-road å være(men ikke for en sprek STS Dette er en kombinasjon som anbefales!! noe så gøy er det lenge siden jeg har vært med på!! men bilen tok kvelden etter 3 og en halv tank med hard kjøring... hadde desverre ikke kameraet med.. (7 minusgrader og kalde fingre...) tipper vi hadde hastigheter godt over 100KM/t!!
              OooGøran j.BorkamoooO
              OooRacer SavvyooO

Comment

• hei noen som vet om det her er en sånn pure ten alpha? hadde vært fint å vite åssen bil jeg har hehe. jeg har byttet den til meg å ha viste ikke han heller

takker for svar

HPI Savage x 4.6 - Sintech GT10 - Prather 31" O.S Max 21 xm

Comment

• ikke en PTA3 vertfall. ligner litt på en kyosho tr-15 eller va den het.. men ikke sikker på om det er en kyosho engang.. bare tipper
                  OooGøran j.BorkamoooO
                  OooRacer SavvyooO

Comment

• Originally posted by Viper92 View Post
                    ikke en PTA3 vertfall. ligner litt på en kyosho tr-15 eller va den het.. men ikke sikker på om det er en kyosho engang.. bare tipper
                    hehe ja jeg oxo tror det er en kyosho men ikke sikker
                    HPI Savage x 4.6 - Sintech GT10 - Prather 31" O.S Max 21 xm

Comment

• Jeg aner en Sintec GT-10 eller en HPI sak.

Comment

• Det er ikke noen som tilfeldigvis har en gammel pure ten alpha eller en nesten komplett delebil eller en uten motor?

Er ihvertfall mottakelig

Comment

• Har en noe eldre PT som er 100% komplett med GS11X motor evt trim potte om du ønsker. Nesten ikke kjørt. Er en slik med sideskjørt og 1969 corvette kaross. Har du 600kr så er den din

Comment

• Hei kjøpte meg en kyosho pureten Fazer igår er 12år og syns denne går bra nok. er det noe jeg burde kjøpe har 4liter fuel og kyosho readyset.

Comment

• Trimpotte og 2 trinnsgirgasse gjør at den får høyere toppfart og akseleration. 2 trinns gir er ca 500,- og en trim potte + manifold er også ca 500. Skumgummi dekk gjør at den sitter mye bedre i svingene. ca 150 for et sett.

Kan ikke komme på andre ting du kan oppgradere..

P.S. Muligens du kan finne en brukt potte til en billig penge.

Comment

• Hjulene drar rundt når jeg skal starte bilen??

Har en alpha gp3 som drar hjulene rundt når jeg skal starte bilen.
                                Er vel noe med clutch eller noe? Hvilke deler må byttes og hvor på bilen ligger de?

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X