Hvor selges det kyosho deler? trenger noen deler til alpha bilen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kyosho Pure Ten Aplpha forum
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pure
Hadde en sånn bil en gang i tiden, men ga den opp, fordi den hadde ikke lyst til å starte, trur den blei sykt varm... og døde ut hele tiden... Detter var etter innkjøringen jeg hadde gjort. Prøvde å justerebensinskruen godt, men det nyttet heller ikke, fikk levert den til reklamasjon. Da det ikke fungerte for meg...
Nå har jeg lyst til å prøve nitro igjen, men er usikker på bilvalg, tenkte på en HPI RS4 eller hva den nå het
Comment
-
tja.. fikk en delebil av en venn som var lei av sin PTA3. tenkte først å bruke den som delebil.. men fant ettervært ut at denne skulle ødelegges. Det jeg gjorde var å plassere min gamle STS .30 i den + HPI polished pipa(med deflektor som stakk ut av taket på karroseriet... Fant frem noen slicks og lagde dem til piggdekk. Så var det fritt frem på skøytebanen!!! OG det gikk som et helvette!!! låste differ og høg giring til on-road å være(men ikke for en sprek STSDette er en kombinasjon som anbefales!! noe så gøy er det lenge siden jeg har vært med på!! men bilen tok kvelden etter 3 og en halv tank med hard kjøring... hadde desverre ikke kameraet med.. (7 minusgrader og kalde fingre...) tipper vi hadde hastigheter godt over 100KM/t!!
OooGøran j.BorkamoooO
OooRacer SavvyooO
Comment
-
hei noen som vet om det her er en sånn pure ten alpha? hadde vært fint å vite åssen bil jeg har hehe. jeg har byttet den til meg å ha viste ikke han heller
takker for svar
HPI Savage x 4.6 - Sintech GT10 - Prather 31" O.S Max 21 xm
Comment
-
-
Trimpotte og 2 trinnsgirgasse gjør at den får høyere toppfart og akseleration. 2 trinns gir er ca 500,- og en trim potte + manifold er også ca 500. Skumgummi dekk gjør at den sitter mye bedre i svingene. ca 150 for et sett.
Kan ikke komme på andre ting du kan oppgradere..
P.S. Muligens du kan finne en brukt potte til en billig penge.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment