Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da var 2 fulle sett med keramiske lager til d8 og d8t bestilt ...
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • AHHH!! NICE RUNE

      Jeg har lyst på jeg og, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta det eller hd differ først :P hehehehhe.... nå blir det jo en liten bestilling til truggyen uansett siden jeg smasha HELE fronten på den i dag... ligger noen bilder på smbk

      håper jeg ikke ødela motoren, den kjennes fin ut, så får satse på det gikk fint
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Skal legge ut filmene og bildene også om ett par dager fra kameraet mitt, Bare samle sammen alt :P Samt lage en webside og ha det på.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Bevis

          Her er bevis på luftige hopp, Men enda bedre bevis kommer senere når jeg får filmer
          LST2'ern fikk seg noen LUFTIGE hopp idag, Tok til slutt knekken på øvre bærearmen som jeg har ventet på... Dagen endte opp med at fuel tanken tok kvelden Men så var det jaggu ett hopp som jeg tror få biler hadde likt

          Click image for larger version

Name:	SAM_6140--1.jpg
Views:	1
Size:	38.4 KB
ID:	773706
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • d va jo slashen min jo:P
            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

            Comment


            • Steike, her var det mange sider å lese igjennom etter ferien min!!! Orker ikke å lese alt dette, noe jeg har gått glipp av eller?

              Føler meg snart klar for å få testet D8'en min nå!!!
              Den har fått nye hjul, sokker på demperene, ny vinge og litt diverse deler innvendig
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • hater paypal.... jævla dritt....
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  hater paypal.... jævla dritt....
                  Hva nå ? Aldri hatt problemer med dem
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Hva nå ? Aldri hatt problemer med dem
                    jeg har heller aldri hatt problemer med dem, men de får snart problemer med meg... hater den betalingsløsningen der så jævlig...
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      jeg har heller aldri hatt problemer med dem, men de får snart problemer med meg... hater den betalingsløsningen der så jævlig...
                      Så så... ka nå gutten har kjøpt he he.... eg tog'an eg
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                      Comment


                      • HEHE! ikke noe store greier... men det blir jo alltid litt deler da vettu!

                        Nå må vi snart få gang på denne telturen sånn at rc hobbyen kan gi litt merverdi haha...
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          HEHE! ikke noe store greier... men det blir jo alltid litt deler da vettu!

                          Nå må vi snart få gang på denne telturen sånn at rc hobbyen kan gi litt merverdi haha...
                          Kan du ikke nettopp et par alternativer, så tar vi opptelling på hva som passer best før flest....
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Japp, jeg skal se over noen datoer, så lager vi en event utav det å ser hva som passer for folk vi må jo bestille fint vær i forkant også!
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              Japp, jeg skal se over noen datoer, så lager vi en event utav det å ser hva som passer for folk vi må jo bestille fint vær i forkant også!
                              Må bli litt i forveien :P Må få meg fri fra jobb samt hamstre deler :P
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • før 26 juni då elle?
                                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X