Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    http://www.3dhobbyshop.com/48-EPP-Extra_p_16045.html

Perfekt fly for dere som ikke ønsker å legge alt for mye i det, samt er redd for å styrte litt i starten

Dæven døtte dette er en revolusjon for flyverden! Synd jeg ikke kan vise dere promo videoene til 3dhs på higherplane production :/

men her er en av flyet i aksjon fløyet av Joe Smith:

Flott den der

Jeg har bestilt 38" EPP slick`n deres til "hage bruk" nå hehe.. Morro med en slik leke til low-huck trening

Synes 48" blir litt midt imellom for min del..

Comment

• Originally posted by Ola View Post
      Flott den der

Jeg har bestilt 38" EPP slick`n deres til "hage bruk" nå hehe.. Morro med en slik leke til low-huck trening

Synes 48" blir litt midt imellom for min del..
      48" er til "fly low" training utendørs 38 slick du har bestilt fra 3dhs eller adc? den er nok alt for stor for hagebruk med mindre du har STOR hage og er en reser på harrier flyging

extra 33" er nok modellen du skal ha til hagebruk
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• Helgen har gått med på bygging av min nye edge 504 3dhs modell! Jeg var den første i europa som fikk denne modellen,men ikke nok med det har jeg har faen meg fått den første modellen produsert! STOLT AV DET serienummer 0001 Mange som er mesunnelig på US forums hehehehe...Her er noen bilder fra byggingen. Dårlige mobilbilder i dårlig lys. Skal få tatt noen skikkelig bilder på maiden imorgen.
        Attached Files
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

48" er til "fly low" training utendørs 38 slick du har bestilt fra 3dhs eller adc? den er nok alt for stor for hagebruk med mindre du har STOR hage og er en reser på harrier flyging

extra 33" er nok modellen du skal ha til hagebruk
          ADC ja.. Hadde egentlig bestilt 33"n deres for en mnd siden, baackoooordeer enda, så nå gikk jeg lei.
          Synes dessuten den er litt for følsom på svak vind, som er nesten uunngåelig der jeg bor.. (2 kompiser har 33"`n, så jeg har testet den)

Har derfor ombestemt meg for å gå for en litt større modell, men vil ikke ha så stort som 48".. Dette skal gå saakte, og falle myykt Har stor hage, så å harrier-fly en EPP rundt der, er ikkeno stress.. Bor rett ved en skole også..

Når øvelsene sitter med 38", så får det heller bære og/eller briste med 60" EF edgen eller 78" EF extra`n på stripa

3DHS edgen din ser forøvrig meget pen ut Så bildene på MFN også..

Comment

ADC ja.. Hadde egentlig bestilt 33"n deres for en mnd siden, baackoooordeer enda, så nå gikk jeg lei.
            Synes dessuten den er litt for følsom på svak vind, som er nesten uunngåelig der jeg bor.. (2 kompiser har 33"`n, så jeg har testet den)

Har derfor ombestemt meg for å gå for en litt større modell, men vil ikke ha så stort som 48".. Dette skal gå saakte, og falle myykt Har stor hage, så å harrier-fly en EPP rundt der, er ikkeno stress.. Bor rett ved en skole også..

Når øvelsene sitter med 38", så får det heller bære og/eller briste med 60" EF edgen eller 78" EF extra`n på stripa

3DHS edgen din ser forøvrig meget pen ut Så bildene på MFN også..
            Skjønner
            Ja de er populære de foamiene der nå i "innendørssessongen"
            Jeg har 8 stk på vei hehe...

Jo takk for det, har fått på vinyl også nå, så blir en del nye bilder idag. Kjøpte vinyl pakke til 87" extraen også som skal på idag
            Futaba 4pk

Comment

Skjønner
              Ja de er populære de foamiene der nå i "innendørssessongen"
              Jeg har 8 stk på vei hehe...

Jo takk for det, har fått på vinyl også nå, så blir en del nye bilder idag. Kjøpte vinyl pakke til 87" extraen også som skal på idag
              8stk?? Er depron det da regner jeg med? Epp tåler myye så 8stk varer isåfall ekstremt lenge hehe.. Depron derimot er verdiløst om en skal satse litt..

Sendt from my Galaxy SII..

Comment

8stk?? Er depron det da regner jeg med? Epp tåler myye så 8stk varer isåfall ekstremt lenge hehe.. Depron derimot er verdiløst om en skal satse litt..

Sendt from my Galaxy SII..
                populært fly, enkelt og greit fine penger å tjene da skal kun ha 1 stk selv
                Futaba 4pk

Comment

• Haha, dritfet bil!!

|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Sykt rolig på denne fronten for tiden!! Hva skjer?

Imens...
                    Skal vi bygge oss en 1:1 crawler istedet
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• hahahaha det er faen det sykeste jeg har sett!!!
                      Futaba 4pk

Comment

• Ikke bare var det der syyykt, men fyren kunne jo kjøre.... på en måte. Ikke var han redd for å dra stram vaier heller.... Ikke fare for at han bruker for lite power for å komme seg opp bakkene

PS: Forresten enig med Robin at det er lite aktivitet her for tiden. Er det noen som tar turen å kjører i det hele tatt på Tau? Etter at vi hadde vår lille campingtur, har været vært så dritt, ikke mange helger med solskinn, og ikke veldig fristende å kjøre fra Haugesund for å bli våt liksom. Er ikke bare lite aktivitet, men tråden virker jo helt dau med tanke på rc biler....
                        Last edited by Polardegos; 12 January 2012, 16:14.
                        HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
                          Ikke bare var det der syyykt, men fyren kunne jo kjøre.... på en måte. Ikke var han redd for å dra stram vaier heller.... Ikke fare for at han bruker for lite power for å komme seg opp bakkene

PS: Forresten enig med Robin at det er lite aktivitet her for tiden. Er det noen som tar turen å kjører i det hele tatt på Tau? Etter at vi hadde vår lille campingtur, har været vært så dritt, ikke mange helger med solskinn, og ikke veldig fristende å kjøre fra Haugesund for å bli våt liksom. Er ikke bare lite aktivitet, men tråden virker jo helt dau med tanke på rc biler....
                          Jeg har ikke vært på tau siden vi var på "festivalen" nei...

Jeg har flydd en hel haug i høst da, men flyplassen ligger 5 minutt fra meg, så blir lixom et litt lettere alternativ

Par filmer fra i høst, to av meg og to av Hans

Futaba 4pk

Comment

• Jeg har heller ikke vært å kjørt siden vår lille festival! Faktisk så ligger bilene like skitne og ødelagte som den dagen jeg kom hjem fra festivalen enda!!!

Jeg burde egentlig skamme meg!
                            (shit, batteriene ligger også slik jeg forlot dem den dagen! de er sikkert ødelagte nå...)

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                              Jeg har heller ikke vært å kjørt siden vår lille festival! Faktisk så ligger bilene like skitne og ødelagte som den dagen jeg kom hjem fra festivalen enda!!!

(shit, batteriene ligger også slik jeg forlot dem den dagen! de er sikkert ødelagte nå...)
                              oi! batteriene dine er nok garantert ødelagt ja, og bilene dine er nok ganske så på kanten til ødelagte også med tanke på hvor skitne bilene ble den helgen...
                              Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                                Jeg har heller ikke vært å kjørt siden vår lille festival! Faktisk så ligger bilene like skitne og ødelagte som den dagen jeg kom hjem fra festivalen enda!!!

...enda godt du kjøpte sånne flotte maxamps batterier da....
                                HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X