Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
selfølgelig! føler ikkje for og springe løs der hele helga uten å ha betalt noe medlemskap eller noe lignende....
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
-
Jeg tenkte og ta ut og gi til noen der inne sammen med giro/info... skulle ikke det gå fint ?Originally posted by GrEmLiNgS View PostOm dere har bestemt dere for å betale medlemskapet, så går nok det HELT fint om dere gjør det i nær fremtid
det står ikke dørvakt å nekter dere adgang til festivalområdet 
MEN fint om dere får betalt det snart da selvsagt!
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Kenneth kommer nedom en tur og to, så går nok fint å gi det til han da
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Eivind ! kan du ta med gløderen min og lokk/ting til LST2'ern ??? litt kjedeligt og ha det i fronten nå...Originally posted by GrEmLiNgS View PostKenneth kommer nedom en tur og to, så går nok fint å gi det til han da
| Spektrum DX8|
Comment
-
du kan blande fjellbekk til meg hele kvelden og natten. . . . Så får du nok en betalingsutsettelse skal du seOriginally posted by martin1996 View Postja... hvem skall jeg gi det til ? var det 50kr dagen ?
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
da sier vi detOriginally posted by Golfie View Postdu kan blande fjellbekk til meg hele kvelden og natten. . . . Så får du nok en betalingsutsettelse skal du se
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
jaja.... handlet har jeg hvertfall fått gjort
så slipper jeg og både sulte, og tørste, noe som jeg alltid pleier og gjøre på slike turer !
Comment
-
alikevell ikkje den sommeren man kan forvente!!Originally posted by Polardegos View PostAkkurat nuh!! melder storm bittelittegrann regnvær natt til søndag. That's it!
Comment
-
GOD MORGEN!!! The big day is here
SATAN bilen blir STAPPFODLE!!! hehe...HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Kan jeg tenke meg, Har nå fjernet baksetene og skal straks begynne og lesse ut i bilen selv...Originally posted by GrEmLiNgS View PostGOD MORGEN!!! The big day is here
SATAN bilen blir STAPPFODLE!!! hehe...| Spektrum DX8|
Comment
-
Det ser viOriginally posted by Polardegos View PostJeg må spørre om en ting; har dere tenkt på hvor vi skal ha "leiren"? Tenker dere å sitte nærmest oppå banen, og sette teltene opp langs veien?
Bilen begynner iallefall og fylles opp
| Spektrum DX8|
Comment
-
Jeg tror nok "fremsiden" altså sør siden blir den beste plassen å ha festival områdetOriginally posted by Polardegos View PostJeg må spørre om en ting; har dere tenkt på hvor vi skal ha "leiren"? Tenker dere å sitte nærmest oppå banen, og sette teltene opp langs veien?
Men som Kjetil sier så ser vi nok det litt ann der inne
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Da var alt mitt klart til og hives i bilen... tror den blir litt full her også jaOriginally posted by GrEmLiNgS View PostJeg tror nok "fremsiden" altså sør siden blir den beste plassen å ha festival området
Men som Kjetil sier så ser vi nok det litt ann der inne 
| Spektrum DX8|
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment