Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Om dere har bestemt dere for å betale medlemskapet, så går nok det HELT fint om dere gjør det i nær fremtid det står ikke dørvakt å nekter dere adgang til festivalområdet

MEN fint om dere får betalt det snart da selvsagt!
    selfølgelig! føler ikkje for og springe løs der hele helga uten å ha betalt noe medlemskap eller noe lignende....
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Om dere har bestemt dere for å betale medlemskapet, så går nok det HELT fint om dere gjør det i nær fremtid det står ikke dørvakt å nekter dere adgang til festivalområdet

MEN fint om dere får betalt det snart da selvsagt!
      Jeg tenkte og ta ut og gi til noen der inne sammen med giro/info... skulle ikke det gå fint ?
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Kenneth kommer nedom en tur og to, så går nok fint å gi det til han da
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

Kenneth kommer nedom en tur og to, så går nok fint å gi det til han da
          Eivind ! kan du ta med gløderen min og lokk/ting til LST2'ern ??? litt kjedeligt og ha det i fronten nå...
          | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
            ja... hvem skall jeg gi det til ? var det 50kr dagen ?
            du kan blande fjellbekk til meg hele kvelden og natten. . . . Så får du nok en betalingsutsettelse skal du se
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
              du kan blande fjellbekk til meg hele kvelden og natten. . . . Så får du nok en betalingsutsettelse skal du se
              da sier vi det
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• jaja.... handlet har jeg hvertfall fått gjort så slipper jeg og både sulte, og tørste, noe som jeg alltid pleier og gjøre på slike turer !

Comment

• Akkurat nuh!! melder storm bittelittegrann regnvær natt til søndag. That's it!
                  HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
                    Akkurat nuh!! melder storm bittelittegrann regnvær natt til søndag. That's it!
                    alikevell ikkje den sommeren man kan forvente!!

Comment

• GOD MORGEN!!! The big day is here

SATAN bilen blir STAPPFODLE!!! hehe...
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

Comment

GOD MORGEN!!! The big day is here

SATAN bilen blir STAPPFODLE!!! hehe...
                        Kan jeg tenke meg, Har nå fjernet baksetene og skal straks begynne og lesse ut i bilen selv...
                        | Spektrum DX8|

Comment

• Jeg må spørre om en ting; har dere tenkt på hvor vi skal ha "leiren"? Tenker dere å sitte nærmest oppå banen, og sette teltene opp langs veien?
                          HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

Jeg må spørre om en ting; har dere tenkt på hvor vi skal ha "leiren"? Tenker dere å sitte nærmest oppå banen, og sette teltene opp langs veien?
                            Det ser vi Bilen begynner iallefall og fylles opp
                            | Spektrum DX8|

Comment

Jeg må spørre om en ting; har dere tenkt på hvor vi skal ha "leiren"? Tenker dere å sitte nærmest oppå banen, og sette teltene opp langs veien?
                              Jeg tror nok "fremsiden" altså sør siden blir den beste plassen å ha festival området Men som Kjetil sier så ser vi nok det litt ann der inne
                              Futaba 4pk

Comment

Jeg tror nok "fremsiden" altså sør siden blir den beste plassen å ha festival området Men som Kjetil sier så ser vi nok det litt ann der inne
                                Da var alt mitt klart til og hives i bilen... tror den blir litt full her også ja
                                | Spektrum DX8|

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X