Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Thomas85 View Post
    jaja men vis d e sånn så øveleve me jo bedre me litt mar vind en regen
    Japp, og det ser ut som vinden ska gå jevnt med stribå, så det e jo ALL GUDD
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Du får se om det blir som igår... Så pass vind at man kan slå av motor og ligge stille i motvind :P Blåste en god del igår ja.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Eg kjøpte meg ein e-revo vxl her om dagen, og var ute og kjørte litt i sand dynene nettopp. Men oppdaga at dekkene ble fulle av sand innvendig. Tips il hvordan jeg får det ut igjenn? Må jeg av med dekket? E jo bare ett lite hull i felgen, og sanden e jo så klart ikkje rett over det hullet! E veldig ubalanse i dekkene nå så det funke dårlig.
        Stian Egelandsdal
        1982 modell
        HPI Baja 5B

        Comment


        • lage hull i dekket eller dra av dekket...
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Lage hull i selve dekket? Det er limt fast så det er litt vanskelig og få de av.

            Men når det er sagt så holdt ikke denne bilen lenge. Var ute og kjørte med den tidligere som sagt, og når jeg skulle teste den igjenn etter at batteriene er blitt ladet så ser det ut som ESCen har tatt kvelden! Så vidt den går fremover, og ESCen blir dritvarm etter bare 30 sekunder!
            Stian Egelandsdal
            1982 modell
            HPI Baja 5B

            Comment


            • Originally posted by Mr_Stian View Post
              Lage hull i selve dekket? Det er limt fast så det er litt vanskelig og få de av.

              Men når det er sagt så holdt ikke denne bilen lenge. Var ute og kjørte med den tidligere som sagt, og når jeg skulle teste den igjenn etter at batteriene er blitt ladet så ser det ut som ESCen har tatt kvelden! Så vidt den går fremover, og ESCen blir dritvarm etter bare 30 sekunder!
              høres ut som motor problemer spørr du meg..
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Det kan vel egentlig ver det samme. Bilen skal nå holde mer enn 1 dag. Det får bli opp te birkemo og få det fikset.
                Stian Egelandsdal
                1982 modell
                HPI Baja 5B

                Comment


                • Originally posted by Mr_Stian View Post
                  Det kan vel egentlig ver det samme. Bilen skal nå holde mer enn 1 dag. Det får bli opp te birkemo og få det fikset.
                  JA DA ER DU HELDIG... større møkka bil skal du lete lenge etter. Hva i alle dager tenkte du på når du kjøpte den? hehe... hadde du slengt inn en tråd her kunne nok både jeg og robin delt med deg våre erfaringer om denne bilen...... hehe

                  Vi gikk faktisk begge to fra den til fluxen og var MEGET fornøyde med forbedringen

                  her gjør du motsatt hehehehe

                  VI hadde riktig nok den utgaven med mamba oppsett da, men bilen i seg selv er noe av det største dritte jeg har vært borti. Ja den råeste å leke med, men sykt plagsomt å leke 1 minutt kun før noe går galt igjen hver gang...
                  Last edited by GrEmLiNgS; 2 September 2011, 19:01.
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Det er 1/16 bilen jeg har, og ikkje den vanlige e-revoen. Syns an va tøff den lille bilen. Har jo den store nitro revoen, og den er jeg veldig fornøyd med hvertfall.
                    Stian Egelandsdal
                    1982 modell
                    HPI Baja 5B

                    Comment


                    • ahh... ja den skal jeg ikke utale meg for mye om. Den tror jeg er mer lik rustleren og da funker det jo fett

                      Jeg har vell som dere fleste her vet hatt MITT antall rc biler bare det siste året hehe.. og E-revoen endte jeg faktisk opp med å bare få vekk i deler! gadd ikke sette den sammen en gang. Mer knotete bil å skru på har jeg ALDRI Vært borti.
                      ( og la meg få legge til om du ikke har fått det med deg at jeg ELSKER å skru, det er kjekkest av alt med denne hobbyen, så har med andre ord ikke noe med det å gjøre men skal jeg skru så må det GÅ ANN å skru på det hehe )

                      Men til det formålet den SKAL FUNGEre til så er det nok den dessidert RÅESTE rc bilen jeg har hatt, men det blir for dumt når ALT må oppgraderes for at det skal fungere sånn noenlunne og til og med da er det bare klatt! nei off... kjører man som ei jente er nok den bilen kjekk å ha, men skal man kjøre skikkelig så duger den ikke 2 meter fremover en gang :/
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by Mr_Stian View Post
                        Eg kjøpte meg ein e-revo vxl her om dagen, og var ute og kjørte litt i sand dynene nettopp. Men oppdaga at dekkene ble fulle av sand innvendig. Tips il hvordan jeg får det ut igjenn? Må jeg av med dekket? E jo bare ett lite hull i felgen, og sanden e jo så klart ikkje rett over det hullet! E veldig ubalanse i dekkene nå så det funke dårlig.
                        Buggy dekkå eg kjører med er d hull åppå dekkå. Sett en teip bede inni felgen åsså båre du 2 håll så komme d ut ittekvert. Eller bare kjøb ein runde me nye.
                        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                        € Team Sjølsponsa2012 €

                        Comment


                        • Originally posted by Mr_Stian View Post
                          Det kan vel egentlig ver det samme. Bilen skal nå holde mer enn 1 dag. Det får bli opp te birkemo og få det fikset.
                          Kjent problem med de esc'ene... søppel esc'er spør du meg... ikke noe kjent traxxas kvalitet... Aldri før har det vert reklamert så mye på esc'er som dem der....

                          Når det kommer til dekkene, Så er det lett og få dem av, 175 grader i ovnen, 7-8 min og så vrenger du dekkene av felgen... annbefales og vrenge over en balje eller noe om dem er fulle av sand... så er det bare og lime fast igjen etter og ha skrapt bort lim restene med kniv eller sandpapir.
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • 175 grader? Er ikke det litt vel mye?
                            Stian Egelandsdal
                            1982 modell
                            HPI Baja 5B

                            Comment


                            • Originally posted by Mr_Stian View Post
                              175 grader? Er ikke det litt vel mye?
                              Neida, Dem rekker ikke og bli gjennomvarme... skal være 275 farnheit... Så ikke gjør feilen jeg gjorde og tok feil... 275 celsius... Heldigvis skulle jeg ikke bruke dekket... :P

                              men både felg og dekk overlever 175 grader i 5-15 min (kommer ann på størrelse) Så du kan prøve ved 5 min først... slipper den ikke så slenger du inni 5 nye minutter (regner da med at den har mistet litt temp under forsøket) men 7-8 min burde være fint... jeg bruker 10-13 min på truggy 1/8 dekk... 8-9 min på buggy...
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • noen andre som blir med ? http://globy.no/flytreff-helikopter-...n-den-04092011
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X