Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by martin1996 View Post
    Likte både flyet og senderen jeg! tåler vell litt vind også det ?
    Ingen 3d fly egner seg veldig godt i vind egentlig, men det vil nå gå er jo ikke rare størrelsen og vekt på det heller, så du bør nok ha det relativt rolig når du flyr det inntil du føler deg trygg på landingene ihvertfall.
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Her har du et fly jeg har SINNSYKT lyst på



      Den minste utgaven av det store jeg har
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Parkzone har en fin extra 300 FOAM modell som er perfekt å starte med om du vil rett på en "skala" modell Martin! ikke koster den all verdens heller.

        http://www.amainhobbies.com/product_...D-Airplane-PNP
        Det der likte til og med jeg Prisen også :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • om noen av dere var på forus med heli?
          LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
          HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

          Comment


          • Hvis der e någen som e intressert i en savage flux så ska eg selge min. Gamle te eivind. Har nesten ikkje brukt an siden eg kjøpte an. Send meg ein PM i så fall...
            Stian Egelandsdal
            1982 modell
            HPI Baja 5B

            Comment


            • får du isje tid? eg har resten av demper tårnet til den enda, det ligger å vente på deg i butikken
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Stemmer det. Skal komme innom i løpet av uken mest sannsynlig.
                Stian Egelandsdal
                1982 modell
                HPI Baja 5B

                Comment


                • Originally posted by Mr_Stian View Post
                  Stemmer det. Skal komme innom i løpet av uken mest sannsynlig.
                  Har rotet det vekk i ombyggingen, ligger nok her en plass, men skal prøve å huske å få tatt med ett nytt et. Når kommer du?
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • se om ikke jeg rekker innom en tur i morgen!
                    Stian Egelandsdal
                    1982 modell
                    HPI Baja 5B

                    Comment


                    • ALt for sen hjem fra jobb i dag Stian, så orker rett og slett ikke å lete den fram :/
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Hmm. Eg har solgt bilen så eg sko hatt an så fort som mulig. Når tid greie du å få tak i den?
                        Stian Egelandsdal
                        1982 modell
                        HPI Baja 5B

                        Comment


                        • Blir bore imorgen! stikker utover i 2 tiden vil jeg tro
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                            Blir bore imorgen! stikker utover i 2 tiden vil jeg tro
                            yr melle fint vær å storm melle regen å mar vind... kem ska me stola på?
                            eg tar nok turen bårt eg og trur eg
                            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                            Comment


                            • EG velge å stola på den som har finast ver hehehehe... Det som e rart e at yr ofte har rett på veret men feil på vinden og storm e STIKK motsatt med feil ver og rett vind hahaha,...
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                EG velge å stola på den som har finast ver hehehehe... Det som e rart e at yr ofte har rett på veret men feil på vinden og storm e STIKK motsatt med feil ver og rett vind hahaha,...
                                jaja men vis d e sånn så øveleve me jo bedre me litt mar vind en regen
                                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X