Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ville ikke slengt noe Mamba Monster i den... blir og rive akslinger og differ i fillebiter... Sjekk ut hva Martin har stående i savagen og sleng noe slikt inn ?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Originally posted by xillianto View Post
      ville ikke slengt noe Mamba Monster i den... blir og rive akslinger og differ i fillebiter... Sjekk ut hva Martin har stående i savagen og sleng noe slikt inn ?
      nei nei er du gal!hehe... det blir som sagt samme oppsett som rustler og slash, altså veolion oppsettet med vxl3 esc vanntett oppsett må man ha hehe
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Enig der... Må nesten slutte og se på Ve8 før jeg reiser til tau snart... :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          Enig der... Må nesten slutte og se på Ve8 før jeg reiser til tau snart... :P
          hehehehe
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Driver nå og setter opp en egen RC video webside... Noe interesse ? Kun RC innhold som er tillatt... Blir mulig ett lite forum evnt også... men tviler på det da vi har dette forumet.
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • Originally posted by xillianto View Post
              Driver nå og setter opp en egen RC video webside... Noe interesse ? Kun RC innhold som er tillatt... Blir mulig ett lite forum evnt også... men tviler på det da vi har dette forumet.
              Det er jo noe du kunne gjort for klubben!! nettsia der er ikke akkurat pen hehe
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                Det er jo noe du kunne gjort for klubben!! nettsia der er ikke akkurat pen hehe
                Hmmmz, Jeg tenkte jo bare på en RC video webside da :P Men joa... skulle vell kunne ordne noe :P
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • http://www.aftenbladet.no/lokalt/128...n_er_tatt.html !!!!!!!!!!! Kanskje Stephen er i godt humør nå da ?!?!
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by martin1996 View Post
                    jaok...
                    foresten folkens. dette er noe som vi alle burde invistere i siden vi alle kan ødelegge våre esc er fra tid til tid
                    http://www.outerwearsracing.com/prod...sp?prod=202583
                    Disse skal iallefall jeg ha 3 av .... Flere som vil ha med på samme bestillingen? Sjekker andre steder på nett oxo for pris....
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Originally posted by Golfie View Post
                      Disse skal iallefall jeg ha 3 av .... Flere som vil ha med på samme bestillingen? Sjekker andre steder på nett oxo for pris....
                      Ta med 2 til meg takk og gi meg pris du
                      Eller... ta med 3... legger ut for en for martin... Vist ikke han vil ha den, Beholder jeg selv...

                      Svart eller sølv for min del

                      (Tror han vil ha en til sin nye esc)
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Idag blir det prisjakt etter vorza, Så får vi se hvem som kommer frem til best pris
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          Idag blir det prisjakt etter vorza, Så får vi se hvem som kommer frem til best pris
                          Er jo supert om vi er mange med Vorza Både med tanke på deletilgang og konkurranse Starte Vorza-cup da
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by Golfie View Post
                            Disse skal iallefall jeg ha 3 av .... Flere som vil ha med på samme bestillingen? Sjekker andre steder på nett oxo for pris....
                            Ja, jeg tar 3. 1 lilla og 2 svarte. That is all!
                            Last edited by Polardegos; 27 October 2010, 15:05.
                            HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                            Comment


                            • Har ett spm, Noen som har 2 av batteriene mine og balanse pluggene til dem ?

                              Savner også lade kablene og balanserings brettene *Ser på eivind*
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Rune, du som har mest erfaring av oss her med Vorza; Passer det meste av driverket fra HB D8 rett på Vorzaen, uten noen modding? Tenker da spesiellt på differ og plastdeler.
                                HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X