Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Synd, hadde diff liggende :P Men den fulgte med når jeg solgte Summit'en
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Originally posted by martin1996 View Post
      Hvordan klarte du det ? Er jo Revo differ i den...
      Den har stått litt nå. Helt fin når jeg satte den bort. Skulle kjøre etter en uke, og da hadde kulelagrene skåret seg. Diffhuset er ødelagt, og kulelageret må byttes. På tide med en komplett rebuild av hele bilen egentlig. Gå over alle kulelager og sjekke at alt løper fritt. Mye salt og lite vedlikehold, så det er tilpass til meg, egentlig....
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • jeg har ikke dette problemet etter kjøringa på sola, og du som spyler bilen burde ha enda mindre... merkelig...

        Men vist du har kompressor... bruk den flittig, vist ikke så kan det være en god tid og skaffe seg en på
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Tror problemet var at bilen har fått stått i ro litt nå. Med litt salt og dritt i kulelageret så har det rusta fast. da ryker plasten fortere enn svint.

          Skal plukke dritten i biter og gå over alt i helga. Så får vi se hva som egentlig er gått i stykker. Har jo dratt i stykker senterdiffen min også, den trenger også nytt hus...
          Atle Dreier, Sandnes, 1974
          Tamiya TT-01 RX-7
          Traxxas Slash 4x4

          Comment


          • Originally posted by atledreier View Post
            Tror problemet var at bilen har fått stått i ro litt nå. Med litt salt og dritt i kulelageret så har det rusta fast. da ryker plasten fortere enn svint.

            Skal plukke dritten i biter og gå over alt i helga. Så får vi se hva som egentlig er gått i stykker. Har jo dratt i stykker senterdiffen min også, den trenger også nytt hus...
            En fordel er og rulle bilen litt eller evnt koble på ett batteri og trø den ett sekund dagen derpå så slikt unngås :P
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • Yupp. Pleier jo ikke å gå lang tid mellom kjøringene, så...

              Skal passe på å få rustfrie kulelager (hvorfor er ikke det standard i en vanntett bil??!?) og skruer til gjenoppbyggingen. Så skal min Slash Phoenix atter på vingene!
              Atle Dreier, Sandnes, 1974
              Tamiya TT-01 RX-7
              Traxxas Slash 4x4

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                Robin ? Er du med da ? Og hvilken dag ? :P

                For min del kunne vi dratt både lørdag og søndag og tatt det som en "avsluttning" på året... Regner ikke med at det blir så veldig mye mer kjøring
                Jeg kan kun på lørdag... Så da bestemmer jeg herved at det blir lørdag, hehehe

                Har forresten trødd på noen nye dekk som jeg gleder meg til å teste på lørdag
                Har også satt inn ny mottaker slik at jeg kan bruke ansmann kontrollen til Revoen også
                Åsså har jeg fiksa festet til vingen som jeg knakk sist vi kjørte
                Ikke minst, så har jeg 3 par med batterier nå, så nå slipper jeg å vente på de hekkans ladingene

                Originally posted by xillianto View Post
                For min del er årets siste dag når snøen har lagt seg :P
                Sesongen min begynner når snøen kommer, både med RC bilen og den vanlige bilen, hehe


                Her er forresten bilde av de nye hjula
                Attached Files
                Last edited by Zenox; 19 November 2010, 12:22.
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • Da blir det lørdag da hvilken båt ?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Da blir det lørdag da hvilken båt ?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Jeg er sikkert klar fra ca 11... Stikker snart på julebord, så supert om noen gidder å sende meg eie melding når/hvis dere får avklart båt....

                    Jeg tør ikke avtale hvilken båt heh eehehehehe..... MEN, den går vel hver halvtime.. he he..
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Stemmer for båt kl.12

                      Hva sier dere andre?

                      Jeg må forresten være hjemme igjen til halv 6!!!
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Originally posted by Zenox View Post
                        Stemmer for båt kl.12

                        Hva sier dere andre?

                        Jeg må forresten være hjemme igjen til halv 6!!!
                        Tror ikkje det er vits og vere lenger om det ikkje er kommet lyskastere ?
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                        Comment


                        • Jeg stemmer for halv 11 båten. Kl 4 er det mørkt... Så vil utnytte lyset. Evn kvart over 11


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Nja, blir vel mørkt kl. Halv 5 - kvart på 5 engang..
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Venter nå på svar fra robin på en bekreftelse :P
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • men vi skulle ikkje reist noe tidligere da ? blir litt lite tid der ute...
                                bare et spørsmål..
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X