Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hei tenkte bare å slenge ut att banen er veldig bløt ein god del vann så for dere så tenker på å kjøre på banen i morgen må ha vanntette biler har nettopp vært der inne for å fikse noe

    Comment


    • Originally posted by atledreier View Post
      Vel, da er det offisielt bevist! Jeg KAN IKKE LODDE! Drittledninger! Drittplugger! Drittloddebolt! DRIIIT!

      Arrrgh... Måtte bare lufte litt.

      Hvis noen har lyst å lodde Traxxasplugger på tre Turnigybatterier for meg så er det bare å name your price!
      Kom og lever samt hent etterpå du, Så skal vi fikse det om du har plugger
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by siso View Post
        hei tenkte bare å slenge ut att banen er veldig bløt ein god del vann så for dere så tenker på å kjøre på banen i morgen må ha vanntette biler har nettopp vært der inne for å fikse noe
        ja skulle nesten vert drenering... Noe og gravd når dere får gravemaskinen dit ?
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          ja skulle nesten vert drenering... Noe og gravd når dere får gravemaskinen dit ?
          det er allerede på agendaen så vit jeg har forstått det blir supert! slipper vi å bruke de 2 første timene på å tette hull med sand hehe...
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • blir du med og kjører på stranda i morgen Eivind ? ser ut som at Kjetil ialefall skall vere med.... noen andre steder som kunne vert aktuele kansje ?
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • eller. blir litt dumt og spøre bare 1 person :P noen andre ?
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • et lite tips: http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=480399
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  Kom og lever samt hent etterpå du, Så skal vi fikse det om du har plugger
                  Fett!

                  Har plugger og alt som trengs bortsett fra skillz.
                  Hvor bor du?
                  Atle Dreier, Sandnes, 1974
                  Tamiya TT-01 RX-7
                  Traxxas Slash 4x4

                  Comment


                  • Tananger, Ring meg på 93078084 Så kan jeg møte deg på shellen... skal også til forus nå da om litt, Kan møte deg på BP eller evnt Uno X tvedt senteret ca kvart på 7...
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Fett! Komme te Tvedtsenteret kvart på sju eg då!
                      Atle Dreier, Sandnes, 1974
                      Tamiya TT-01 RX-7
                      Traxxas Slash 4x4

                      Comment


                      • Ok Du kjenner igjen Renaulten regner jeg med

                        Ca kvart på 7.. Skal kjøre ett besøk til ett haloween party på forus kl halv 7

                        Så er der mellom 18:30-18:45 en gang :P Lettest er vell og si ca 18:40 eller.no ...
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          Ok Du kjenner igjen Renaulten regner jeg med

                          Ca kvart på 7.. Skal kjøre ett besøk til ett haloween party på forus kl halv 7

                          Så er der mellom 18:30-18:45 en gang :P Lettest er vell og si ca 18:40 eller.no ...
                          Sitte i det røa lynet å vente eg.
                          Atle Dreier, Sandnes, 1974
                          Tamiya TT-01 RX-7
                          Traxxas Slash 4x4

                          Comment


                          • Originally posted by martin1996 View Post
                            blir du med og kjører på stranda i morgen Eivind ? ser ut som at Kjetil ialefall skall vere med.... noen andre steder som kunne vert aktuele kansje ?
                            stor sansynlighet for det ja
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Når passer det folket da ? I morgen tenker jeg på
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by xillianto View Post
                                Når passer det folket da ? I morgen tenker jeg på
                                dagen min imorgen er ganske tettpakka så jeg kan ikke svare før dagen kommer må få gjort en del hjemme imorgen, så det blir evt etter det for min del! har utrolig lyst å presse det inn så skal nok få kjørt litt! ble ikke så mye kjøring på meg sist søndag så kjenner kjørefingen må bli brukt litt snart! hehe
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X