Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MARTIN??? Du har vel en SS og K4.6?? Som ikke er i bruk??
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• stian@metric-system.no er mailadressen min. Ka e kontigenten da?

Ein ting anngående å betale inn kontigent for 2010, 11 og 12, er ikke dette å utsette en del problemer? hva om noe skjer om 1 år? Og dere trenger penger til det da? Vil dere oppfordre folk til og betale inn kontigent for 2013 da?

Jeg ser at dere trenger penger nå i starten, og er gjerne med og hjelper hvis dette viser seg og være bra. Men bare sånn at dere har tenkt litt på det! Gleder meg til i morgen. Har batterier på lading, og vert ute en tur og skrudd litt på bilen. Trenger nok litt hjelp av dere i morgen til og få bilen til og gå som den skal. lenge siden jeg har skrudd på nitro bil!
      Stian Egelandsdal
      1982 modell
      HPI Baja 5B

Comment

• Den motoren til Robin må tunes uansett :P Så egentlig står den stille... dessuten spørs det om han får motoren opp og leve igjen da... Vil tiden vise seg.

Martin har SS versionen ja. Husker ikke om det er F eller K motoren han har... Men han har ikke SS 4.6, Men det står 4.6 motor i den med lilla topp...
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by Mr_Stian View Post
          stian@metric-system.no er mailadressen min. Ka e kontigenten da?

Ein ting anngående å betale inn kontigent for 2010, 11 og 12, er ikke dette å utsette en del problemer? hva om noe skjer om 1 år? Og dere trenger penger til det da? Vil dere oppfordre folk til og betale inn kontigent for 2013 da?

Jeg ser at dere trenger penger nå i starten, og er gjerne med og hjelper hvis dette viser seg og være bra. Men bare sånn at dere har tenkt litt på det! Gleder meg til i morgen. Har batterier på lading, og vert ute en tur og skrudd litt på bilen. Trenger nok litt hjelp av dere i morgen til og få bilen til og gå som den skal. lenge siden jeg har skrudd på nitro bil!
          Mail sendt de har og http://www.smbk.no/ men skal vel ikke akkurat skryte den opp i skyene pt MEN den og skal tas tak i..
          Last edited by Golfie; 1 October 2010, 16:04.
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
            Den motoren til Robin må tunes uansett :P Så egentlig står den stille... dessuten spørs det om han får motoren opp og leve igjen da... Vil tiden vise seg.

Martin har SS versionen ja. Husker ikke om det er F eller K motoren han har... Men han har ikke SS 4.6, Men det står 4.6 motor i den med lilla topp...
            SS har K-motoren org og det er den Kennet trenger skrue til

Comment

• Alle versionene av SS ?
              | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                Alle versionene av SS ?
                Nei, de gamle SS'ene har noe annet. Jeg har en X SS K4.6

Originally posted by xillianto View Post
                Hæ? Han har en ss, men ikke en ss 4.6, men han har en 4.6 motor i den... Her datt jeg litt av
                HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Det er en Savage SS (gammel version tror jeg, har ikke X i ramma) Men han har 4.6 motor i den... Mulig det har stått en annen motor og så har gamle eier byttet... aner ikke, Men tror ikke det er en SS 4.6....

Mulig jeg tar feil også
                  | Spektrum DX8|

Comment

• Ahh ok. Skjønner.
                    HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• da har jeg kershaw chassis på vei til meg i posten gleder meg som en unge til å montere det på revoen!
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Mr_Stian View Post
                        Tur til tau ja. Hvor på tau er det dere kjører? Jeg er med jeg hvis jeg får lov av fruen! Men de har jo ikkje meldt det beste veret te lørdagen da...
                        Bare si til fruen at du er pålagt å dra ut

Originally posted by Golfie View Post
                        Fine Kan jo gjerne bare ta med hele bilen Robin?
                        Joda, kan ta med hele dritten, hehe

Originally posted by Polardegos View Post
                        Da må den jo tunes på nytt, og det gidder jeg ikke. I tillegg så tviler jeg på at eier av forgasseren har lyst å tune sin på nytt når han får den tilbake igjen.....

Så jeg får stille spørsmålet igjen, siden det allerede er 10 poster siden
                        Noen som har en mid skrue til en Nitro Star K4.6 (savage) som de kan låne meg?
                        Motor må jo tunes hver eneste gang du kjører uansett, men klart det tar jo litt lenger tid om man skal tune fra bunn av.

Uansett, det er ikke noe problem for meg å låne deg hele forgasseren Jeg må nok tune på nytt uansett når (om) jeg får fikset motoren. Tror jeg har noen ødelagte gjenger til festet til bakplata på motoren, så den er litt løs. Da mister jeg jo kompresjonen...

Jeg tar bare med meg hele bilen så kan du bare skru av det du trenger
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          da har jeg kershaw chassis på vei til meg i posten gleder meg som en unge til å montere det på revoen!

Regner med at du er med lørdag du også Eivind?
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Da ser det ut som me ska på hyttetur på lørdag. Godt det e på alsvik så eg e uansett med å kjøre. Robin: hvis du planla å sitte på me meg inn så e der dårlig med plass hvis me ska på hyttetur. Hvis det ikkje blir någe av det så kan du få sitte på. Ska prøva å vri meg unna hytta, da de har meldt skikkelig drittvær te søndagen, å då e det kjipt å sitte der inne!
                            Stian Egelandsdal
                            1982 modell
                            HPI Baja 5B

Comment

• Fått deg ny bil Rune ?
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by Zenox View Post

Jeg tar bare med meg hele bilen så kan du bare skru av det du trenger
                                Det hadde vært kult.
                                Kan se ut som sjefa har gitt meg lov til å komme over fjorden også, så da kan det jo bli tur i morgen

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X