Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carbon knekker det også bare du treffer hardt nok

    Men ja, etterhvert... Må lære meg å fly før jeg begynner å oppgradere noe... Åsså må jeg få det justert skikkelig slik at det ikke bare tar av til venstre når jeg bare skal lette...
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Carbon knekker det også bare du treffer hardt nok

      Men ja, etterhvert... Må lære meg å fly før jeg begynner å oppgradere noe... Åsså må jeg få det justert skikkelig slik at det ikke bare tar av til venstre når jeg bare skal lette...
      kan hjelpe deg og justere det vist du handler inn blader

      Men når skal vi si det blir i morgen da ?
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Ok, skal stikke innom Birkemo og/eller Globy i morgen da og se om noen av dem har blader på lager...

        Kan vi ikke si 2tiden da siden det passer for deg?

        Er det ok for deg Martin?
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • Originally posted by Zenox View Post
          Ok, skal stikke innom Birkemo og/eller Globy i morgen da og se om noen av dem har blader på lager...

          Kan vi ikke si 2tiden da siden det passer for deg?

          Er det ok for deg Martin?
          Globy har på lager... Jobber der så burde vite :P

          88 kr totalt for alle
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Åkei? Kati du bjynte der? Menne då svippe eg innom imårå ein gang...
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

            Comment


            • Originally posted by Zenox View Post
              Åkei? Kati du bjynte der? Menne då svippe eg innom imårå ein gang...
              Begynte forrige helg, Er ikke på jobb i morgen, Men det er blader inne
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Ble det til kl 14 i dag? hvem skal utover?
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • kl.14 ja

                  meg og kjetil i alle fall... heng deg på du også!

                  Men har ikke fått noe bekreftelse av Martin om det er OK eller ei...???
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Eivind: du e jo sånn hifi mann. Om der finnes greie forsterkere som har innebygget bluetooth mottaker?
                    Stian Egelandsdal
                    1982 modell
                    HPI Baja 5B

                    Comment


                    • Originally posted by Mr_Stian View Post
                      Eivind: du e jo sånn hifi mann. Om der finnes greie forsterkere som har innebygget bluetooth mottaker?
                      Det finnes ja, men svært få! vi selger en ekstern blu tooth sak som du kobler direkte til en forsterker da, alt blir litt mer fleksibelt da

                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Har handlet en slik av dere allerede! Men far min har en gammel B&O forsterker som han vurderer og bytte ut. Så ska han ha mottak av musikk via bluetooth på denne. Så hvis det fantes forsterkere med det innebygd så hadde han sluppet en ekstra dings.
                        Stian Egelandsdal
                        1982 modell
                        HPI Baja 5B

                        Comment


                        • Originally posted by Mr_Stian View Post
                          Har handlet en slik av dere allerede! Men far min har en gammel B&O forsterker som han vurderer og bytte ut. Så ska han ha mottak av musikk via bluetooth på denne. Så hvis det fantes forsterkere med det innebygd så hadde han sluppet en ekstra dings.
                          Da blir det noe å kjøpe på nett for jeg vet ikke om noen produkter solgt av norske forhandlere med dette innebygd. Bluetooth er på ingen måte noe fremtid da det ikke kan konkurrere med WIFI/airplay som nå kommer for fult i produkter og til produkter. WIFI/airplay har et mye større bruker grensesnitt og har mulighet til å gi enda større brukervennlighet samt mye mer muligheter.
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Har dere forsterkere med dette da? Skal brukes opp mot en ipad, så airplay funker jo helt greit!
                            Stian Egelandsdal
                            1982 modell
                            HPI Baja 5B

                            Comment





                            • Nye opplevelser med innebygget nettverksfunksjon
                              Den innebygde trådløse nettverksfunksjonen er prikken over i-en. Den gir deg nemlig tilgang til å spille – ”streame” – musikk fra PCen eller nettverksharddisken (NAS). Samtidig får du tilgang til titusenvis av radiostasjoner på internett, inkludert en rekke av de populære DAB-kanalene. CEOL er også klargjort for Apple AirPlay, slik at du direkte og trådløst kan spille musikk fra iTunes som ligger lagret på datamaskinen.*
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Er ikke det den som svigers kjøpte? Kjempegenial sak og enkel å bruke Svigers er jo kjempefornøyde
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X